مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه زنده رادیویی “استان و توسعه عنوان کرد:

ضریب نفوذ صد در صدی استاندارد در سال های ۹۸ و ۹۹ در استان

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۷۲۳۸۷
ضریب نفوذ صد در صدی استاندارد در سال های ۹۸ و ۹۹ در استان
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از رسالت های مهم اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت بر کالاهای مصرفی عرضه شده در بازار است که در این راستا تیم‌های بازرسی فعالانه برای حفظ حقوق مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد و در سومین روز از این هفته، مدیرکل استاندارد استان در برنامه زنده “استان و توسعه” با موضوع نقش استاندارد در توسعه استان، حضور پیدا کرد.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه رادیویی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این اداره کل از مهر ۹۸ تا مهر ۹۹ و با بیان اهمیت جایگاه استاندارد در جامعه گفت: خوشبختانه با تلاش و همت همکاران، اداره کل استاندارد استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی انتخاب شد.
بهمن رحمتی افزود: یکی از رسالت های مهم اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت بر کالاهای مصرفی عرضه شده در بازار است که در این راستا تیم‌های بازرسی فعالانه برای حفظ حقوق مردم تلاش می‌کنند.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: سازمان ملی استاندارد برای هر فرآورده ای( شامل کالا و خدمت ) استاندارد ملی تدوین کرده است که این استاندارد در سراسر کشور ساری و جاری می باشد.
بهمن رحمتی با اشاره به ضریب نفوذ صد در صدی استاندارد در سال های ۹۸ و ۹۹ در استان عنوان کرد: هدف اصلی اداره کل استاندارد، بهره مندی مردم از کالای مرغوب و عدم خسارت های جانی و مالی است در واقع استاندارد سازی، ایجاد اطمینان نسبت به سالم بودن محصول و ایمنی کالاها و همچنین ارایه اطلاعات لازم برای استفاده از کالا و خدمات است.
وی بیان کرد: توجه به معیارهای استانداردسازی برای توسعه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری است و ممانعت و بی توجهی به کیفیت در کالا ها و خدمات موجب عدم پیشرفت در استان می شود.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از مردم عزیز استان خواست کالای استاندارد ایرانی که افتخار ایران می باشد خریداری کنند و با حمایت از تولید کنندگان کالای استاندارد ایرانی باعث پیشرفت ایران اسلامی شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز