تصویب ۲۵۱ میلیارد ریال برای طرح های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۲۴۴۵
تصویب ۲۵۱ میلیارد ریال برای طرح های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵۱ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۱۲ طرح عمرانی حوزه کشاورزی استان در سال جاری تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رمضان بیدار مغز اظهار داشت:میانگین پیشرفت فیزیکی ۱۲ طرح جهش تولید حوزه جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ۷۵درصد است.

 معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بهره برداری از این طرح ها ۶هزارو ۸۶۰ فرصت شغلی ایجاد می کند.

بیدار مغز عنوان کرد: ۶۴۲ میلیارد و ۹۰۰ اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی استان و ۱۴۸میلیارد ریال نیز از محل منابع مالی بودجه برای تکمیل این طرح ها پیشنهاد شده است. 

وی عنوان کرد:همچنین سه هزار میلیارد ریال سرمایه درگردش و سایر منابع برای تحقق این طرح ها مورد نیاز است.

معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد  احداث سدهای خاکی ایلیاد و کوهبرد،تامین آب منطقخ احمد غریب و سمرون،مجتمع های گلخانه ای در شهرستان های گچساران،باشت،کهگیلویه و بهمئی،پرورش ماکیان،گاو شیری و تولیدعسل و فراورده های زنبورداری از جمله طرح های جهش تولید حوزه کشاورزی استان است.

بیدار مغز با اشاره به ظرفیت های حوزه کشاورزی برای تحقق تولید افزود: مسئولان برای تکمیل این طرح ها از همه ظرفیت ها استفاده می کنند.

 

نظر شما