استاندار مرکزی؛

رفع مشکلات مردم ، محور فعالیت مسئولان قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۴۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۲۹۲۰
رفع مشکلات مردم ، محور فعالیت مسئولان قرار گیرد
 استاندار مرکزی در دیدار چهره به چهره شهروندان استان مرکزی گفت : رفع مشکلات مردم باید محور فعالیت مسئولان قرار گیرد.

 به گزارش برنا از اراک سید علی آقازاده در حاشیه نشست ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مباحث و مشکلات مطرح شده از سوی ۱۰ نفر از شهروندان بیشتر در زمینه ‌های سرمایه گذاری، تولید، کشاورزی، مشکل با دستگاه‌ های اجرایی، تسهیلات بانکی ، مشکلات گلخانه داران ، معادن ، ساخت و سازها بود که در حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه مطرح و دستورات لازم در این راستا صادر شد .

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه هدف اصلی دولت و همه دستگاه‌های اجرایی رفع مشکلات مردم و ارایه خدمات و تسهیلات به آنها است، گفت: مسئولان و مدیران مربوطه، بدون اتلاف وقت نتیجه پیگیری ها را به ارباب رجوعان اطلاع دهند‌.

آقازاده با بیان اینکه رفع مشکلات مردم مورد تاکید ویژه دولت است ، افزود : برگزاری این دیدارهای چهره به چهره را وظیفه خود می‌ دانیم و امید است بتوانیم گره ای از مشکلات مردم را باز کنیم.

وی تصریح کرد: توجه به خواسته ‌های مشروع و به حق مردم، ارتباط مستقیم با آنان و ارائه پاسخ به درخواست‌ های آنها موجب جلب رضایت مردم از مسئولان می ‌شود.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: بدون شک دیدار رو در روی مردم با مسئولان موجب شفاف ‌سازی بهتر مسائل شده و امید است با برنامه ریزی اصولی، فرصت‌ های مناسبی برای رفع این مشکلات فراهم شود.

 

نظر شما