با آغاز فصل سرما و پیک جدید ابتلا به کرونا در دستور کار قرار گرفت:

نظارت بر دفاتر پیشخوان برای رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۲۹۷۸
نظارت بر دفاتر پیشخوان برای رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، در نشست کارگروه ارتباطات و مخابرات شورای مدیریت بحران استان، خواستار تعامل و همکاری همه دستگاه های مجموعه وزارت در استان برای مبارزه با کرونا در پیک جدید همه گیری این ویروس شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد، جواد غلام پور با اشاره به آغاز پیک جدید ابتلا به ویروس کرونا گفت: لازم است مجموعه وزارت در استان با برنامه ریزی مدون، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را با سخت گیری بیشتر پیگیری نماید.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: دفاتر پیشخوان از جمله مهم ترین مکان هایی است که به سبب حضور مردم باید بیشترین رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آن لحاظ شود.

وی افزود: نظارت بر این دفاتر توسط بازرسین اداره کل ارتباطات، به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و هر دفتری که مشاهده شود شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده است، جریمه و به کمیته تخلفات دفاتر پیشخوان معرفی خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به آغاز فصل سرما و انتقال بسیاری از فعالیت ‌ها به محیط‌ های دربسته و مسقف گفت: امید است با پیگیری امور به صورت دورکاری و برگزاری جلسات برخط، شمار ارتباطات انسانی با کاهش روبرو شود.

غلام پور همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه های مجموعه وزارت در استان در مواجهه با مشکلات ارتباطی احتمالی در فصل بارش ها تاکید کرد و گفت: یکی از عواملی که ما را در مواجهه با بحران ها آماده می کند تقویت زیرساخت های موجود و رفع ایراد های احتمالی است.

این مقام مسئول با اشاره به راه های مقابله با اختلالات احتمالی شبکه ارتباطی نیز گفت: یکی از مهمترین این راه ها استفاده از مسیرهای پشتیبان درون استانی و برون استانی است.

غلام پور تصریح کرد: مدیریت مخابرات استان موظف است پیگیری های لازم را به منظور آزمایش طرح استفاده از مسیرهای پشتیبان شبکه برون استانی شرکت ارتباطات زیرساخت انجام دهد.

در پایان رئیس کارگروه ارتباطات و مخابرات شورای مدیریت بحران استان خواستار تعامل و همکاری همه دستگاه های مجموعه وزارت در استان و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های اجرایی استان و استانداری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز