درگذشت مامور پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در حین ماموریت

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۳۶۰۳
درگذشت مامور پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در حین ماموریت
ستواندوم داراب امرانی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر روز گذشته حین ماموریت در محور یاسوج - دهدشت دچار سانحه رانندگی و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی اظهار داشت: مامور وظیفه شناس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد«ستواندوم داراب امرانی» ؛ عصر روز گذشته طی مأموریتی در عملیات تعقیب و گریز در برخورد و مقابله با قاچاقچیان و دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی در محور مواصلاتی شهرستان بویراحمد به شهرستان کهگیلویه؛ در سانحه رانندگی، جان عزیز خود را در راه امنیت مردم ؛ جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی افزود: چندی پیش و بدنبال اطلاع پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت افرادی سودجو و قاچاقچی ، گروهی از ماموران پلیس برای بررسی موضوع؛ به ماموریت اعزام شدند.

رییس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : خودروی حامل سه نفر از ماموران پلیس در نزدیکی روستای بابکان در محور یاسوج-دهدشت دچار سانحه شد که متأسفانه در این حادثه مرحوم داراب امرانی در دم جان باخت و دو نفر دیگر از همکاران مصدوم که توسط عوامل اورژانس؛ به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ مصطفایی در پایان ضمن ابراز تأسف از این ضایعه جبران ناپذیر و عرض تسلیت به همکاران فرماندهی انتظامی استان و خانواده گرامی ایشان و طلب غفران الهی برای مرحوم امرانی ؛ اظهار داشت : ماموران نیروی انتظامی همواره در خط مقدم مقابله با نا امنی ؛ و برقراری نظم و امنیت اجتماعی قرار دارند و درگذشت این همکار  وظیفه شناس در حین ماموریت و دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی، گواه بر صدق این ادعاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز