استاندار مرکزی:

محدودیت‌های کرونایی برای سومین هفته متوالی تمدید شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۳۸۲۱
محدودیت‌های کرونایی برای سومین هفته متوالی تمدید شد
استاندار مرکزی گفت: محدودیت‌های کرونایی از قبیل دورکاری ادارات و تعطیلی برخی مراکز با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، برای سومین هفته متوالی تمدید شد.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده افزود: شرایط استان مرکزی به لحاظ شیوع کرونا وضعیت مناسبی ندارد و به همین دلیل تعطیلی تمام مدارس، مهدهای کودک و باشگاه‌های ورزشی استان مرکزی و دورکاری نهادهای دولتی برای یک هفته دیگر نیز تمدید شد. 

وی ادامه داد: با وجود اینکه ماسک زدن از درب منزل از اوایل این هفته در استان اجباری شده بود اما همچنان برخی افراد نسبت به این مهم بی‌توجه هستند و می‌طلبد مردم در مرحله اول برای حفظ جان و سلامتی خود و در مرحله دوم برای حفظ جان و سلامتی دیگران ماسک بزنند و با متخلفان در این زمینه برخورد قاطع برابر قانون می‌شود.

استاندار مرکزی اظهار داشت: در تعطیلی مدارس علاوه بر عدم حضور دانش‌آموزان معلمان نیز حق حضور در مدارس را ندارند و برگزاری هرگونه کلاس آموزش حضوری تخلف است و باید همه تلاش‌ها بر آموزش به‌صورت غیرحضوری به کار گرفته شود.

آقازاده اضافه کرد: دورکاری ادارات نیز در استان مرکزی در هفته آتی برای سومین هفته متوالی در فصل پاییز اجرا می‌شود و در این هفته نیز با هماهنگی مدیران تنها ۲ سوم کارمندان موظف به حضور در محل کار خود هستند و یک سوم باید بدون حضور فیزیکی در محل کار وظایف خود را از منزل انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز