مسابقه اسکیت سرعت ویژه نونهالان و نوجوانان در یاسوج برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۲:۰۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۷۳۹۶۹
مسابقه اسکیت سرعت ویژه نونهالان و نوجوانان در یاسوج برگزار شد
رئیس هیات اسکیت استان گفت: یک دوره مسابقه اسکیت سرعت ویژه نوجوانان و نونهالان به مناسبت هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در پارک ولایت یاسوج برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛احسان بهرامی افزود:این مسابقه در رشته اسکیت سرعت به مناسبت هفته دفاع مقدس بارعایت پروتکل های بهداشتی و با استارت انفرادی درسه ماده 100 متر،200 مترو 300 متر به صورت تایم تریل دررده های سنی نونهالان ونوجوانان وجوانان شهریاسوج باتعداد 50 شرکت کننده برگزارشد.

احسان بهرامی با بیان این که در پایان این مسابقه برندگان معرفی شدند ، تصریح کرد: در رده سنی نونهالان دختر (الف) ماده 100متر نفراول.بهار حسینی نفردوم:رها دیبافر و نفرسوم :الیانا عنایی انتخاب شدند.

بهرامی بیان داشت:در رده نونهالان دختر( ب) نیز نفر  بهار صیادپور  و ستیا حیدری و پانیسا محسنیان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند .

رئیس هیات اسکیت استان اظهارکرد:  در رده نوجوانان دخترماده 200متر نیز  به ترتیب آواقاسمی و پریا شیبانی و فاطیما محمودی رتبه اول تا سوم را به دست اوردند.

احسان بهرامی همچنین افزود: و در رده نو جوانان دخترماده 300متر
نفراول:غزل جهان
نفردوم:نگین فردیان
نفرسوم:حدیث حسن پور و در  رده سنی نونهالان پسران (الف)ماده 100متر به ترتیب

نفراول:ماهان هدایت زاده
نفردوم:متین حسن زاده
نفرسوم:ماهان مختاری

نونهالان پسر(ب) ماده 100متر
نفراول:طاها سادات
نفردوم:پارساقلیپورو ودررده نوجوانان پسرماده 200متر

نفراول :عرشیامدرسی
نفردوم:آرش جعفری
نفرسوم:ایلیا حیدری

جوانان پسر ماده 300متر
نفراول:پارسانجفی
نفردوم:کسری قیصری
نفرسوم:آرمان پناهی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

سام آریانفر، سرپرست کمیته اسکیت سرعت استان ومسول برگزاری نیز در پایان هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه شاد و با نشاط برای جوانان و نونهالان، آشنایی هرچه بیشتر آنان به ورزش و تفریحات سالم و ورود به محیط‌هایی کاملا نشاط برانگیز و پرتحرک بیان کرد.

 

نظر شما