مشارکت مردمی مهمترین اصل در تامین امنیت پایدار کشور است

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۵:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۵۹۷۵
مشارکت مردمی مهمترین اصل در تامین امنیت پایدار کشور است
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان متولی و پرچم دار اصلی تامین نظم و برقراری امنیت است، گفت: مشارکت مردمی مهمترین اصل در امنیت پایدار کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ ستاد ًکیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اهمیت مردم پایگی امنیت گفت: نیروی انتظامی به عنوان متولی و پرچمدار اصلی تامین نظم و برقراری امنیت در سراسر کشور مهمترین وظیفه را بر عهده دارد.

وی افزود: طبیعتاً امنیتی به صورت پایدار در خواهد آمد که مشارکت آحاد مختلف جامعه را در پی داشته باشد و هر چه میزان مشارکت مردم در تامین امنیت بیشتر باشد به همان میزان از امنیت مطلوب تر و پایدارتر ای برخوردار خواهیم شد.

مصطفایی تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و به صورت شبانه‌روز اهتمام و تلاش خود را بر برقراری امنیت و رضایت شهروندان که همان رضایت خداوند متعال می باشد بنا نهاده و در این رابطه به همکاری همه مردم و نهادها نیازمند می باشد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه برای ایجاد یک امنیت پایدار نیازمند مشارکت مردم هستیم خاطرنشان کرد: هر جا که پلیس موفق بوده یقیناً همراهی و مشارکت مردم در آن امر دخیل بوده است.

وی با تاکید بر استفاده از مشارکت مردم در ارتقاء امنیت خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم آن امنیتی را که در شان و زیبنده مردم بوده را تامین و حفظ کنیم.

مصطفایی وجود موسسات حفاظتی و مراقبتی را یکی از بسترهای مناسب ایجاد مشارکت فراگیر در تامین نظم و امنیت دانست و گفت: رویکرد پلیس جامعه محور و دانش بنیان به سمت و سویی است که خرد جمعی و توان عمومی را در حل مسائل اجتماعی به کار گیرد.

وی مشارکت مردمی را مهمترین اصل در تامین امنیت پایدار در جامعه دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی به دنبال همدلی و همزبانی، اعتماد و جلب مشارکت حداکثری مردم در راستای برقراری امنیت و آرامش است تا امنیت به نحو مطلوب در جامعه حاکم شود.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: امروز اگر شاهد امنیتی مناسب در سطح کشور هستیم به واسطه مشارکت مردم و تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز