رئیس جمعیت هلال احمر فردوس خبر داد:

کمک ۲۴۵ میلیونی هلال احمر به دانش آموزان نیازمند فردوسی

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۶۱۱۸
کمک ۲۴۵ میلیونی هلال احمر به دانش آموزان نیازمند فردوسی
رئیس جمعیت هلال احمر فردوس گفت: با همکاری امور داوطلبان جمعیت و مشارکت خیرین بیش از ۲۴۵ میلیون ریال در راستای رفع بخشی از نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند در شهرستان هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛ سید حسین لاژوردی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس با اشاره به خسارت های کرونا به بخش های مختلف جامعه بیان کرد: به دنبال شیوع این ویروس و کساد برخی از مشاغل، خانوارهای زیادی متحمل ضرر و زیان شده اند.

وی ادامه داد: توجه به خانوارهای آسیب دیده از کرونا همواره مورد توجه هلال احمر بوده و در راستای کمک به نیازمندان به جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران می پردازد.

لاژوردی از اهدا و توزیع ۱۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: کیف، دفتر، قلم و دیگر ملزومات تحصیلی از جمله اقلام موجود در این بسته ها بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: این بسته ها به ارزش بیش از ۱۳۵ میلیون ریال بوده که با همکاری خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

لاژوردی با اشاره به مجازی شدن مدارس افزود: غیر حضوری شدن مدارس و استفاده از شبکه آموزشی شاد، بسیاری از دانش آموزان را در تامین لوازم  آموزشی اعم از تلفن همراه با مشکل رو به رو کرده است.

وی ادامه داد: در راستای رفع مشکلات تعدادی از دانش آموزان محروم، پنج دستگاه موبایل بین پنج نفر از افراد نیازمند توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس ارزش این اقلام را ۱۱۰ میلیون ریال دانست و گفت: این کمک ها هم با همکاری امور داوطلبان جمعیت و مشارکت خیرین انجام شده است.

 

نظر شما