فرمانده تیپ ۴۸فتح کهگیلویه وبویراحمد:

جنگ اقتصادی دشمن برای ناکارامدی نظام با پایداری وتلاش جمعی ناکارآمد خواهد شد/تیپ ۴۸ فتح با حماسه های ماندگار یک پتانسیل قوی برای خدمت رسانی به مردم محسوب می شود

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۶۳۷۶
جنگ اقتصادی دشمن برای ناکارامدی نظام با پایداری وتلاش جمعی ناکارآمد خواهد شد/تیپ ۴۸ فتح با حماسه های ماندگار یک پتانسیل قوی برای خدمت رسانی به مردم محسوب می شود
فرمانده تیپ48 فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: ماموران مالیاتی در جنگ اقتصادی برای تامین منابع پایدار مورد نیاز توسعه اقتصادی وعمرانی جامعه تکلیف مهمی برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان روزدر نشست با مدیرکل امور مالیات کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت:دراین شرایط حساس اقتصادی وحساست خدمت در وضعیت کرونایی تلاش مجموعه مالیاتی تقیر آمیز است.

 حکمتیان تاکید کرد: دشمنان درقالب جنگ اقتصادی و افزایش فشار بر مردم بدنبال ناکارآمدی نظام هستند که عبور ازاین توطئه نیازمند هوشیاری و پایداری است.

 فرمانده تیپ48 فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت:از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 550 هزار عدد کالای پیشگیری از این بیماری مانند ماسک،دست کش و پاپوش در استان تولید و بین مردم توزیع شده است.

 سرتیپ دوم پاسدار حکمتیان اظهار داشت: با انتشار بیماری کرونا وکمبود اقلام بهداشتی کارگاه های تولیدی با مشارکت بسیجیان راه اندازی شد.

وی عنوان کرد:امکانات تیپ 48 فتح برای مبارزه با ویروس کرونا در هشت ماه گذشته تاکنون برای مهار این بیماری بسیج شده وسمپاشی معابر، مساجد و دیگر مکان های عمومی از دیگر خدمات این نهاد برای مهار بیماری کرونا بوده است.

 حکمتیان تصریح کرد: در دو عرصه جنگ نرم و جنگ اقتصادی تمام عیار دشمن ، نیروی های مقتدر سپاه آماده همکاری با دولت و مدیریت های اجرایی استانی هستند .

وی تصریح کرد: سپاه نیروی مردمی است که صیانت از امنیت کشور، مقابله با توطئه های دشمن،مبارزه با جنگ نرم دشمن و تلاش در عرصه سازندگی را به عهده دارد.

 حکمتیان ابراز داشت: تیپ 48 فتح درحوادثی مانندسیل ، زلزله و آتش سوزی جنگل ها و مراتع همواره در کنار نیروهای مردمی و دستگاه های دولتی تلاش کرده است .

مدیرکل امور مالیاتی،کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت:امنیت ،عزت و خودباوری کشورمدیون ایثارگری نیروهای مسلح مقتدر بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

محمدعلی غفاری افزود: همانطور که رزمندگان در جبهه باجان دل ایثارکردند، ماموران مالیاتی دراین شرایط خطرناک کرونایی درسنگر اقتصادی برای کمک به آبادانی کشور در شرایط جهادی سرگرم خدمت هستند .

وی قدرت نیروی مقتدرسپاه را مایه مباهات کشوردانست وگفت: تیپ 48 فتح با حماسه های ماندگار یک پتانسیل قوی برای خدمت رسانی به مردم محسوب می شود.

مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه جانفشانی ایثارگران انقلاب اسلامی ،فتوحات بزرگ و رشادت های پاسداران مخلص در دفاع از میهمن اسلامی با هیچ زبانی قابل توصیف و تقدیر نیست ،با اهدای لوح معنوی به پاس گرامیداشت رشادت های حماسه آفرینان این تیپ قهرمان پرور 48 فتح ، از خدمات این تیپ در دوران دفاع مقدس و سازندگی تقدیر کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز