رسالت پنج عضو منتخب هیات مدیره باشگاه آلومینیوم؛

آزمون دشوار انتخاب مدیر عامل

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۶۹۸۱
آزمون دشوار انتخاب مدیر عامل
تقریبا یک ماه پیش استاندار مرکزی در گفت وگو با برخی از رسانه ها خبر از ایجاد تغییرات اساسی در ترکیب هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم ارا‌ ک داد.

به گزارش برنا از اراک ،  تغییراتی که با استعفای حمید مهرابی کلید خورد . پس از استعفای مدیرعامل و انتصاب خلیل دارابی یکی از اعضای هئیت مدیره باشگاه به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه، گمانه زنی ها برای تغییر دیگر اعضای هیئت مدیره در محافل مختلف به ویژه رسانه ها قوت گرفت و سرانجام هفته گذشته تغییرات درهیئت مدیره باشگاه با انتصاب «مصطفی رضایی» معاون امور مالی اداری ایرالکو به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم آغاز شد. رضایی پیش از این نیز سابقه حضور درهئیت مدیره باشگاه را برعهده داشته و از مدیران تاثیر گذار شرکت آلومینیوم ایران محسوب می شود. رضایی سال 1380تاکنون عضو تیم شنای کارگری استان مرکزی و در این رشته مدال دارای مدال است. همچنین وی ریاست هیات شناو ورزش های آبی شرکت آلومینیوم ایران، عضو کمیته راهبردی ورزش کارگری استان مرکزی در سال 1383و معاونت مالی و منابع انسانی آلومینیوم ایران که حوزه ورزش یکی از زیر مجموعه این معاونت می‌باشد که دارای 45 رشته ورزشی در سطح اراک و استان و کشوری می‌باشد وسه دوره عضو هیات مدیره و رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی فرزانگان آلومینیوم ایران را در کارنامه خود دارد.

بهروز اکرمی دیگر فردی بود که به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه منصوب گردید. اکرمی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مرکزی در طول حضور خود در استان تلاش بسیاری برای ایجاد امنیت و آرامش در فضای مدیریتی باشگاه کرد.

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان از دیگر اعضای جدید هیئت مدیره ، از جوانترین مدیران کل استانی وزارت ورزش و جوانان در کشور است ، حقدادی در طول دوران حضورش کارنامه قابل قبولی از خود به ویژه در حوزه تکمیل پروژه های عمرانی ورزشی استان به نمایش گذاشته است.

سعید عباسی مدیر عامل اسبق باشگاه تراکتور سازی تبریز فردی است که شاید تجربه مدیریتی وی در لیگ برتر بتواند کمک شایانی مجموعه باشگاه آلومینیوم اراک بکند.

اما تنها عضو باقی مانده از هیئت مدیره فصل قبل آلومینیوم اراک، مجید آنجفی است. وی که تقریبا دو فصل سکانداری باشگاه آلومینیوم را در کارنامه خود دارد در طول مدت حضورش به اذعان اغلب کار شناسان و اهالی ورزش یکی از سالم‌ترین مدیران دوره های مدیریتی فوتبال در استان بوده است . آنجفی در حال حاضرنیز رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان است.

به هر روی پنج عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک معرفی شدند ، باشگاهی که امسال رسالت سختی بر دوش دارد‌ . چرا که فوتبال استان اولین تجربه حضور در سطح اول فوتبال را در پیش رو دارد. به همین روی تصمیمات دست اندرکاران این باشگاه را هوادران و اهالی رسانه به شدت مورد توجه رصد می کنند ؛ چرا که نتیجه تصمیمات اتخاذ شده و سرنوشت این تیم که انتظار ۱۸ ساله ای برای حضورش در لیگ برتر کشیده شده، در پایان فصل مشخص می شود. در این میان به نظر می رسد قطعا یکی از مطالبات اهالی فوتبال ، تا جای ممکن استفاده از ظرفیت های بومی جهت تصدی پست های مختلف باشگاه است ، مطالبه ای که منطقی به نظر می رسد؛ چرا که با این اتفاق از یک سو کادر سازی در این حوزه انجام شده است و از سوی دیگر آشنا نبودن افراد غیر بومی با مسائل استان به ویژه مسائل فرهنگی کار را برای آنها دشوار خواهد کرد. از سوی به نظر می رسد استفاده از مدیران غیربومی پروازی نمی تواند توقعات اهالی ورزش و فوتبال دوستان متعصب اراکی را برآورده کند . در هر صورت پنج عضو هیئت مدیره در آستانه آزمونی سخت در انتخاب مدیر عامل هستند . باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه کسی در ساختمان خلیج فارس بر صندلی مدیرعاملی باشگاه تکیه می زند چرا که بی تردید مسئولیت سختی به عهده دارد و فراز و نشیب های بسیاری را تجربه خواهد کرد. و قطعا یک انتخاب درست می تواند نقش پررنگی را  ایفا کند که آرزوی 18 ساله جوانان اراکی را به یک فصل محدود نشود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز