پیگیری استاندار کهگیلویه و بویراحمد محقق شد/ تخصیص ۴۰ میلیاردی اعتبار برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۷۹۵۹
پیگیری استاندار کهگیلویه و بویراحمد محقق شد/ تخصیص ۴۰ میلیاردی اعتبار برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری و تماس های مکرر استاندار ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید محمد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  مرتفع شد.

 وی ادامه داد: پس از درج خبری مبنی بر انحلال تیم نفت و گاز گچساران  که از تیم های خوب استان و کشور در لیگ ۲ بوده، این موضوع موجب نگرانی دوستداران و هوادران تیم و همچنین مردم استان و شهر گچساران شده بود استاندار به موضوع ورود کرده و دستور پیگیری  و بررسی موضوع را داد.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار بالا بردن  تقویت اعتبارات  ورزش استان به ویژه کمک به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را در دستور کار قرار داد.

 تقوی عنوان کرد: استاندار  تماس‌هایی با وزرات نفت و همچنین وزارت ورزش و جوانان برقرار و با این ۲ وزارت خانه نامه نگاریی هایی صورت داد.

وی ابراز کرد: استاندار در اسرع وقت شرکت نفت و گاز گچساران و اداراه کل ورزش و جوانان استان را به صورت ویژه مامور بررسی  و پیگیری دقیق موضوع قرار داد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:پس از تماس و پیگیری‌های مکرر طی تفاهم نامه ۳ جانبه  بین وزارت نفت، ورزش و جوانان  و استانداری کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد قریب بر ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکل تم فوتبال نفت و گاز گچساران اختصاص داده شود و اعتبار و سقف بودجه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که بسیاری کاهش یافته بود و منجر به انحلال تیم شده بود افزایش چشمگیری یابد.

 تقوی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که استاندار به این رقم و اعتبار قانع نبود و درخواست اعتبار ۸۰میلیارد ریالی برای کمک به تیم را داده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز