به دستور وزیر صمت انجام شد:

مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۸۴۵۳
عابدی بیان کرد: راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی با هدف پیگیری و رفع هرچه سریع تر مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری و در راستای جهش تولید فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری خراسان جنوبی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ساختمان شماره دو سازمان صمت استان افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این مراسم با بیان اینکه استان خراسان جنوبی از استان های پیشرویی است که نسبت به راه اندازی این مرکز اقدام نموده است گفت: با توجه به ابلاغیه وزیر صمت و همچنین تاکید معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و قائم مقام وزیر صمت در کارگروه مرکزی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور مقرر شد در استان ها با توجه به اهتمامی که دولت در راستای حل مشکلات سرمایه گذاران جدید و واحدهای تولیدی دارد، مرکزی برای تسریع در رفع موانع سرمایه گذاری راه اندازی شود. 

عابدی افزود: راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی با هدف پیگیری و رفع هرچه سریع تر مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری و در راستای جهش تولید فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این مرکز مشکلات واحدهای تولیدی در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و تصمیمات لازم در جهت رفع آن‌ها اتخاذ می شود.

عابدی از برگزاری حدود 80 جلسه کارگروه تسهیل و اخذ بیش از چهارصد مصوبه اجرایی برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری استان طی امسال خبر داد و افزود: نمایندگان دستگاه های مختلف با حضور در این مرکز به صورت مستقیم و آنلاین پاسخ گوی سرمایه گذاران خواهند بود. 

به گفته وی  استان خراسان جنوبی در نخستین روزهای اعلام این برنامه وارد عمل شد و با همکاری سرپرست سازمان صمت استان، مدیر کل دفتر جذب استانداری و همراهی و همکاری تمامی اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان درکوتاه ترین زمان ممکن این مرکز شبانه روزی افتتاح شد تا خراسان جنوبی جزو استان های پیشرو در این زمینه باشد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد راه اندازی این مرکز به مشابه اقدامات گذشته در راستای حل مشکلات سرمایه گذاران تاثیرگذار باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز