زنده شدن جنازه در مراسم غسل! + عکس

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۲۳:۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۷۸۸۱۶
زنده شدن جنازه در مراسم غسل! + عکس
پیرمرد 95 ساله که فوت کرده بود ناگهان به طور بسیار عجیب و باورنکردنی در مراسم غسل زنده شد، جزئیات کامل این اتفاق باورنکردنی را در ادامه مشاهده می نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مردی 95 ساله اهل منطقه راجستان هند اخیرا پس از اینکه پزشک او را مرده اعلام کرده بود، خانواده اش را متعجب کرد زیرا در طول شست و شو بیدار شد. این خبر عجیب را که همانند ویروس در فضای مجازی منتشر شد "بوده رام" یکی از اهالی هندوستان ، بعد از ظهر شنبه پس از شکایت از درد قفسه سینه، غش کرده بود. زمانی که خانواده اش او را پیدا کردند، آن را پیش پزشک خصوصی بردند او پس از معاینه مرد 95 ساله او را مرده اعلام کرد.

سپس خانواده این مرد به بستگانش اطلاع دادند و با کشیشی تماس گرفتند تا آخرین مراسم وی را انجام دهند. مردان خانواده ، سر خود را به عنوان سنت تراشیده بودند و آماده بودند که جسد را برای آخرین بار شستشو دهند. اما هنگامی که آن ها شروع به ریختن آب سرد روی او کردند، اتفاق غیر منتظره ای رخ داد - "مرد مرده" به طور معجزه آسایی به زندگی بازگشته بود.

کشیش مراسم مذهبی را آغاز کرده بود و آرایشگر سرهای مردان خانواده را تراشیده بود. بزرگ ترین پسر او گفت:" ما در حال شستشوی بدن به عنوان روشی مرسوم قبل از مراسم تدفین بودیم." او افزود زمانی که اقوام شروع به ریختن آب روی جسد پدرش کردند، او شروع به لرزیدن کرد. همه شوکه شده بودند، اما او را به یک تخت خواب بردند ، خیلی زود بلند شد تا با آن ها صحبت کند.

پسرش گفت:" او شروع به نفس کشیدن کرد و کمی بعد از آن روی تخت نشست وقتی اقوام از او سوال کردند گفت از شدت درد قفسه سینه تصمیم گرفتم بخوابم و هیچ معجزه ای در کار نیست." من فکر می کنم تنها معجزه در اینجا این است که دکتری که مرگ پیر مرد را اعلام کرد چطور مجوز پزشکی گرفته است.

خانواده این مرد 95 ساله گفتند جشنواره دیوالی واقعا برای آن ها، خاص خواهد بود، چرا که آن ها حتی نتوانسته بودند جشن بگیرند، و فکر می کردند واقعا پیر مرد مرده است.

این مطلب جهت سرگرمی مخاطب خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بار گذاری شده است.

نظر شما