دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی تشریح کرد:

جزئیات دستگیری عوامل انتشار شایعه تجارت اعضای بدن بیماران کرونایی

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۸۸۵۶
دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: به دنبال انتشار شایعه تجارت اعضای بدن بیماران مبتلا به کرونا در تبریز، افرادی که اقدام به انتشار و ترویج چنین شایعه ای کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا درآذربایجان شرقی ، بابک محبوب علیلو در خصوص عوامل انتشار شایعه تجارت اعضای بدن بیماران مبتلا به کرونا در تبریز اظهار داشت: افرادی که آگاهانه یا ناآگاهانه اقدام به انتشار مطالب کذب و متضمن توهین، افترا یا برخلاف مصالح و منافع اجتماعی و نظم عمومی کرده باشند بر اساس قانون مجرم محسوب شده و رفتارهای ارتکابی قابل تعقیب کیفری است.

وی افزود: به دنبال انتشار شایعه تجارت اعضای بدن بیماران مبتلا به کرونا در تبریز با صدور دستور قضایی این موضوع از طریق پلیس فتای استان رصد و کسانی که اقدام به انتشار و ترویج چنین شایعه ای کرده بودند در کوتاه ترین زمان پس از انتشار شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در خصوص این موضوع 4 نفر از عوامل اصلی انتشار شایعه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و این پرونده در حال حاضر در شعبه 27 دادیاری در حال رسیدگی است.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: شهروندان برای اطلاع از صحت و سقم اخبار، به رسانه ها و خبرگزاری های معتبر مراجعه و از بازنشر شایعات منتشر شده در فضای مجازی جدا خودداری کرده و تا وقتی که از صحت مطلبی که در فضای مجازی منتشر می شود مطمئن نشدند آن را باور نکنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز