هرگونه تجمع ورزشی ممنوع است/تعطیلی اماکن ورزشی در گچساران

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۸:۰۴:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۹۱۴۱
هرگونه تجمع ورزشی ممنوع است/تعطیلی اماکن ورزشی در گچساران
رئیس ورزش و جوانان گچساران گفت:اماکن ورزشی اعم از دولتی،خصوصی و هیات های ورزشی براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران و مربیان به ویروس کرونا تا یک هفته تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عبدالخانی،رئیس ورزش و جوانان گچساران در خصوص وضعیت اماکن ورزشی در روزهای کرونایی گچساران گفت:براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا شهرستان و جهت تمکین از مصوبه اعمال محدودیت های اجتماعی، این اداره نیز به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس، تصمیم به تعطیلی اماکن ورزشی گرفته است.

وی افزود: باید توجه داشت که این مصوبه از سوی متولیان اماکن ورزشی اعم از دولتی،خصوصی و هیات های ورزشی شهرستان، لازم الاجراست و به تبع اداره ورزش و جوانان گچساران با جدیت تمام بر این اماکن ورزشی نظارت خواهد کرد و با اماکن ورزشی که نسبت به رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا گچساران بی‌تفاوت باشند بر اساس ضوابط قانونی برخورد می شود.    

عبدالخانی در ادامه تصریح کرد:بنابراین هرچند با تعطیلی اماکن ورزشی، باشگاه‌داران و مربیان ورزشی هم متحمل ضرر و زیان خواهند شد اما با توجه به شیوع بیماری کرونا در شهرستان تا عادی شدن شرایط چاره‌ای جز این وجود ندارد و کلیه اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده تا 11 آبانماه تعطیل و هرگونه تجمع ورزشی نیزممنوع خواهد بود.

گفتنی است با توجه به اعلام ۴۳ شهر بحرانی کرونا در کشور و قرار گرفتن نام شهرستان گچساران در این فهرست و پیرو دستور ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت های شدید در شهرهای بحرانی از لحاظ کرونا ،این محدودیت ها در گروه مشاغل ۲، ۳ و ۴ از پنجم آبانماه و به مدت یک هفته اعمال شده است.

 

نظر شما