ترویج توریسیم ورزشی نقش مؤثری در جذب گردشگر دارد

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۹۲۷۵
ترویج توریسیم ورزشی نقش مؤثری در جذب گردشگر دارد
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با امام جمعه و مسئولین شهرستان چرام گفت:امروزه ورزش را به عنوان یک صنعت استفاده می کنند و ترویج توریسیم ورزشی نقش مؤثری در جذب گردشگر دارد که می‌تواند برای رونق استان ما موثر باشد اما نیاز به زیرساخت ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید محمد تقی علوی افزود:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کردیم تا فضای ورزش همگانی استان را ارتقاء دهیم.

وی بیان کرد:از سال ۹۷ در رشته ورزش های همگانی تحول خوبی ایجاد شد و به تبع آن اقدامات خوبی در ورزش همگانی شهرستان چرام صورت گرفته است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اظهار کرد:یکی از مشکلات شهر چرام در حوزه پروژه های عمرانی شهر چرام غیرفعال بودن پروژه احداث استخر شهر چرام بود که بالاخره با زحمت مسئولان توانستیم این استخر را راه اندازی کنیم.

علوی بیان داشت :چند سال گذشته هیچ اعتباری برای شهرستان چرام در خصوص تعمیر و تجهیز اختصاص نیافته بود و قرار نیست کارهایی که در طول ده سال گذشته جا مانده است یک شبه آنها احیاء شوند،با توجه به اعتبارات در مدت دو سال گذشته اعتبارات خوبی به هیات های ورزشی شهرستان کمک شده است.

علوی ضمن تقدیراز سپاه پاسداران اظهار داشت:سپاه پاسدارن در کنار حوزه ورزش و جوانان اقدامات خوبی را در انجام داده است.

وی افزود:طبق درخواست مسئولان شهرستان برای تشکیل جلسه با ورزشکاران شهرستان ما آمادگی داریم بر اساس ضوابط و پروتکل های بهداشتی شهرستان این جلسه را برگزار کنیم .

مدیرکل ورزش وجوانان استان گفت:امسال برای اتمام استادیوم ورزشی شهرستان اعتبار در نظر گرفتیم،سال ۹۸ به دلیل تحریم های ظالمانه ۷ و نیم درصد از اعتبارات حوزه ورزش استان یعنی از ۳۵ میلیارد تومان حدود ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تخصیص یافت که برای مطالبات پیمانکاران در نظر گرفته شد.

وی افزود:با توجه به شرایط کرونایی به هیئت های ورزشی اعلام کردیم که هر گونه فعالیت ورزشی در شهرستان با اجازه ستاد مقابله با کرونای شهرستان و استان باشد.

وی ادامه داد:ما نیاز به کمک سایر دستگاه های اداری داریم که در زمینه رفع مشکل جوانان به خصوص در زمینه بیکاری و ازدواج جوانان ما را یاری دهند.

علوی با بیان اینکه ۵ خانه جوان را در ۵ شهر استان تمام کردیم گفت: عملیات اجرایی خانه جوان باشت نیز به دلیل دریافت عوارض توسط شهرداری متوقف شده است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام باقی مانده به دو برابر اعتبار نیاز است.

علوی درپایان گفت:برای ایجاد خانه ورزش شهر چرام از اعتبارات امسال برای آن پیش بینی شده است،امسال از اعتبارات فصل ۵ استانی نیز برای پیشرفت پروژه های عمرانی ورزشی استان استفاده می کنیم.

درادامه جلسه حجت الاسلام سید نوراله افشار امام جمعه شهرچرام ضمن خیرمقدم دراین جلسه گفت:از حضور علوی مدیر کل ورزش استان در شهرستان چرام تشکر می کنیم و امیدواریم که این سفرها بتواند بخشی از مشکلات ورزش و جوانان عزیز شهرستان را حل کند.

وی افزود:توقع توقعیاز علوی دارم این است که در فرصت مناسب با جوانان عزیز نمایندگان سبک های ورزشی مختلف شهرستان جلسه‌ای برگزار و حرف ها و مشکلات فراروی ورزشکاران را هم بشنوند ودر حد توان و اعتبارات حل کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز