آغاز فاز تازه ای از دوره های آموزشی برای محیط بانان کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۹۲۹۳
آغاز فاز تازه ای از دوره های آموزشی برای محیط بانان کهگیلویه وبویراحمد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: مطابق با نیازهای تخصصی محیط زیست بمنظور ارتقاء سطح آگاهی ، دانش و مهارت محیط بانان دوره های آموزشی برگزار می گردد.
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد:دوره های آموزشی صخره نوردی و جی پی اس ویژه محیط بانان و کارشناسان محیط زیست استان در منطقه حفاظت شده دنا برگزار شد . 

براساس این گزارش، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در حاشیه برگزاری این دوره ها گفت: مطابق با تقویم آموزشی سال 99 این سازمان  و بمنظور افزایش توانمندی محیط بانان در شرایط سخت ، دوره های تخصصی صخره نوردی و جی پی اس برای محیط بانان و کارشناسان معاونت فنی محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

سید اسدالله هاشمی  با بیان اینکه ارتقای سطح آگاهی و دانش محیط بانان از جمله برنامه ها برای تقویت این بخش است، افزود: سازمان های متعالی امروز در دنیا سازمان هایی هستند که بتوانند در گستره وسیع و عمق کافی بیشترین اثرگذاری را داشته باشند و دوره های آموزشی برای نیروهای خود برگزار کنند.

وی اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست در واقع برای خدمت به تمام مردم است و مهمترین نیروهای ما نیروهای یگان حفاظت در بخش اجرا هستند.

هاشمی بیان داشت: این آموزش ها مطابق با نیازهای تخصصی محیط زیست که به طور جدی در سطح کشور و منطقه با آن مواجه هستیم، برگزار می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اظهار امیدواری کرد وگفت: با برگزاری این دوره های آموزشی مشکلات و کمبودهای تخصصی بخش محیط بانی برطرف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز