پیش بینی رشد سرمایه گذاری ۱۴۰ درصدی صنعتی در طبس

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۹۳۶۷
پیش بینی رشد سرمایه گذاری ۱۴۰ درصدی صنعتی در طبس
رئیس اداره صمت شهرستان طبس گفت: این میزان سرمایه گذاری در سال گذشته بالغ بر 135 میلیارد ریال بود که در نیمه نخست امسال به مبلغ سه هزار و 170 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

به گزارش برنا از طبس؛ رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس با اشاره به رشد فزاینده سرمایه گذاری صنعتی در شش ماه ابتدای سال جاری، گفت: این میزان سرمایه گذاری در سال گذشته بالغ بر 135 میلیارد ریال بود که در نیمه نخست امسال به مبلغ سه هزار و 170 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

محمود زارع نیا در خصوص تعداد واحدهای راه اندازی شده در این مدت عنوان کرد: سه واحد صنعتی از جمله واحد زغالشویی ممرادکو در نیمه نخست سال جاری وارد چرخه تولید شهرستان شده اند.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بیان کرد: با راه اندازی این واحدهای صنعتی در شهرستان طبس، زمینه اشتغال برای حدود 150 نفر فراهم شده است.

زارع نیا اظهار داشت: با توجه به پتانسیل های معدنی شهرستان، تمرکز ایجاد صنایع در حوزه واحدهای جوار معدنی و فرآوری مواد معدنی است. 

وی با اشاره به رشد 140 درصدی جواز تاسیس در نیمسال اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: با توجه به صدور 26 مجوز از ابتدای سال، پیش بینی میزان سرمایه گذاری بالغ بر هزار و 850 میلیارد ریال و اشتغال برای 324 نفر را داریم. 

وی افزود: با وجود همه موانع و تحریم های ظالمانه، تمام تمرکز و توان خود را بر حل مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و همینطور تعامل سازنده با سایر دستگاه های اجرایی و دولتی خواهیم گذاشت تا با تکیه بر دانش داخل و پتانسیل های بالقوه شهرستان از بحران های پیش رو گذر کنیم و شاهد توسعه بیش از پیش صنعت شهرستان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز