فرماندار خبرداد:

راهپیمایی ۱۳ آبان در خمین لغو شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۱۰۵۷
راهپیمایی ۱۳ آبان در خمین لغو شد
فرماندار خمین گفت:این شهرستان در موج سوم شیوع کرونا شرایط بحرانی دارد و به‌همین دلیل آیین راهپیمایی ۱۳ آبان در زادگاه امام راحل برگزار نمی شود.

به گزارش برنا از اراک، احمد طهرانی در نشست هماهنگی برگزاری روز مبارزه با استکبار جهانی در خمین، افزود: حفظ سلامت شهروندان در اولویت تمامی برنامه ‌است و دانشکده علوم پزشکی خمین با برپایی هرگونه اجتماع انسانی به‌دلیل وضعیت بحرانی کرونا در این شهرستان مخالف است.
وی بیان کرد: آیین‌های انقلابی تعطیل‌پذیر نیستند و لغو راهپیمایی ۱۳ آبان به معنای فراموشی اهمیت این روز نیست و از ظرفیت‌های مجازی برای اعلام انزجار از استکبار جهانی استفاده می‌شود.
فرماندار خمین گفت: نهادهای  آموزش و پرورش ومراکز فرهنگی و مذهبی از ظرفیت فضای مجازی برای تشریح توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکا برای عموم مردم به ویژه نسل دانش آموز و جوان استفاده  حداکثری خواهند داشت.
طهرانی اضافه کرد: یکی از علل مهم پیشرفت‌های ایران روحیه استکبارستیزی مردم است و بر این اساس روز ۱۳ آبان ماه تنها متعلق به قشر دانش‌آموز نیست بلکه به همه آحاد ملت تعلق دارد و در امتداد تفکر استکبارستیزی است.
وی محتواسازی با موضوعات محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه نسبت به پیامبر اکرم (ص)، روز مبارزه با استکبارو سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت و انتشار در فضای مجازی را وظیفه تمام نهاد های متولی دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز