نهمین جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۱۰۷۳
نهمین جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
با هدف بررسی مصوبات قبلی شورا ،مستند سازی اداره حقوقی ،بررسی آرای حقوقی ،بررسی مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و نقد و بررسی مشکلات حوزه های ستادی ،نهمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد .
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ با حضور علوی مدیر کل ،معاونین و اعضای ستادی اداره کل ،نهمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد .
 
سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست ضمن تبریک هفته ی وحدت ،بر رعایت مکارم دینی و اخلاقی توسط کارکنان ،روسای هیات های استانی و شهرستانی تاکید کرد.
 
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان خواستارتکریم ارباب رجوع و رعایت شان و منزلت مراجعین به دستگاه ورزش و جوانان استان شد و از مسئولین شورای معاونین خواست در پیگیری و اجرایی شدن مصوبات این شورا نهایت دقت و همکاری داشته باشند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر قانون مندی و قانون مداری شورای معاونین و کارکنان ورزش و جوانان استان در انجام امورات محوله تاکید و گفت :شان ، منزلت و جایگاه شورای معاونین در بین دستگاه و کارکنان باید محفوظ و نگه داشته شود.
 
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان بر رصد و پیگیری امورات قهرمانان و ملی پوشان توسط معاونت توسعه ورزش و هیات های ورزش استان تاکید و از روسای هیات های استانی خواست در ایجاد شناسه هیات های خود در اسرع وقت اقدام کنند.
 
وی خواستار پیگیری و رصد آرای قضایی توسط مراجع قانونی شد و خواستار تسریع در فروش اموال مازاد اداره کل شد.
 
علوی ،بر حضور مشاور حقوقی در دستگاه ورزش و جوانان برای پیگیری امورات حقوقی تاکید و از واحد های حقوقی ،تدارکات ،معاونت منابع در پیگیری فروش ومزایده ماشین های فرسوده اداره کل تقدیر کرد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید و نظارت بیشتر اماکن و باشگاههای ورزشی در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و از بخشودگی اجازه بهای شش ماهه اول اماکن ورزشی از زمان شیوع بیماری کرونا خبر داد.
 
وی ،خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی در هیات های و مکانهای و باشگاههای ورزشی شد و طبق منویات مقام معظم رهبری خواستار مشارکت و کمک رسانی هیات های استانی و شهرستانی و سازمان های مردم نهاد استان در ضد عفونی مکانها و فضای ورزشی در سطح استان شد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از روند فعالیت و عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان در مبارزه با شیوع بیماری کرونا در ورزش استان ابراز گلایه کرد و خواستار برگزاری نشست مسئولین مرکز بهداشت با هیات های استانی در راه پیشگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا شد. 
 
در این نشست توسط معاونین و مسولین ستادی اداره کل عملکرد حوزه های ستادی در مصوبات قبلی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
 
در این نشست توسط علوی مدیر کل ، معاونین ورزش و جوانان استان بعنوان مسئول مستقیم و ناظر بر اجرای پروتکل های بهداشتی و شیوه نامه های ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان های تابعه انتخاب و مقرر شد گزارشات و مستندات به استانداری و ستاد مبارزه با کرونای استان ارسال شود.
برگزاری جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا در ورزش ،پیگیری مستند سازی اماکن،نحوه کمک رسانی هیات ها و سازمان های مردم نهاد و پیگیری فروش اموال مازاد اداره کل از مهمترین مصوبات نهمین جلسه شورای معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بود.

 

نظر شما