۳۶۰ واحد صنفی و تولیدی بوشهر جریمه شدند

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۲۴۹۷
۳۶۰ واحد صنفی و تولیدی بوشهر جریمه شدند
معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تا پایان مهرماه سال جاری ۳۶۰ واحد تولیدی این استان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‎های بهداشتی پلمب و ۱۰۱ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال جریمه برای آنها صادر شده‌است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ رضا جمالی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این شمار واحدهای صنفی و تولیدی در قالب گشت‌های مشترک بازرسی از اصناف با همکاری مرکز بهداشت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اداره اماکن نیروی انتظامی به عنوان متخلف پلمب شده‌است.

او بیان کرد: با هدف مقابله با بیماری کرونا گشت‌های مشترک بازرسی به صورت روزانه با همکاری دستگاه‌های عضو کمیته از واحدهای صنفی، شهرک‌ها، مناطق و نواحی صنعتی از سوی سازمان صمت بازدید می‌شود.

جمالی یادآور شد: از ابتدای اسفند سال گذشته تا پایان مهرماه سال جاری یکهزار و ۵۹۳ مورد گشت مشترک بازرسی در استان بوشهر انجام گرفت که منجر به تشکیل یکهزار و ۵۴۹ پرونده تخلف به ارزش ۱۳میلیارد و ۱۲۲میلیون ریال و ارسال به اداره کل تعزیرات حکومتی شد.

او اضافه کرد: در همین ارتباط بیش از یکهزار و ۱۲۰ مورد تذکر و یا اخطار کتبی برای متصدیان واحدهای صنفی استان بوشهر صادر به آنان ابلاغ شده‌است.

جمالی افزود: در هفت ماه سال جاری ۵۶ هزارو ۶۲۷ مورد بازرسی از اصناف سراسر استان صورت گرفت که ازاین شمار ۲ هزار و ۸۱۷ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۸۸میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال و ارسال  به تعزیرات حکومتی شده‌است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز