امیدواریم حضور شما در استان منشاء خیر باشد

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۵:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۲۹۹۹
امیدواریم حضور شما در استان منشاء خیر باشد
در خراسان جنوبی هماهنگی و همکاری با وجود مشکلات فراوان بین مردم و مسوولان همواره بوده و امیدواریم حضور شما در استان منشاء خیر باشد و بعد از دوران مسئولیت، مردم خاطرات شیرینی از شما به یاد داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار «حمید ملانوری» استاندار جدید خراسان جنوبی افزود: باید قدر فرصت‌هایی را که برای خدمت به مردم فراهم می‌شود، دانست.

وی گفت: در سال‌های گذشته مسوولی در استان حضور داشت که کار و وظایف قانونی خود را بدرستی انجام می‌داد، مدتی بعد از اینکه مسئولیتش در استان تمام شده بود، نقل کرد که بعد از تمام شدن مسئولیت متوجه شده بود که برخی کارها را می‌توانسته برای مردم با توجه به اختیاراتی که داشته انجام دهد در حالی که خلاف قانون نبوده ولی مورد اقدام قرار نگرفته و اکنون اذعان می‌کرد که پشیمانم چرا انجام نداده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: هر فردی که مسئولیتی را قبول می‌کند، آینده اشخاص مرتبط با مسئولیتش با اقداماتش گره می‌خورد و قبول این مسئولیت‌ها مانند بذری است که کاشته شود و بعد از مدتی باید برداشت کرد.

وی ضمن موفقیت برای استاندار جدید خراسان جنوبی و اعلام آمادگی برای همکاری در راستای رفع مشکلات استان، خاطرنشان کرد:


حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه عمر انسان در حال گذر است و از انسان اعمال او به یاد خواهد ماند، گفت: آن عملی که براساس عبودیت خدا انجام شود، به نیکی ماندنی خواهد شد.

 

نظر شما