با حضور معاون سیاسی وزارت کشور برگزار می شود:

مراسم تودیع ارتش یک نفره و معارفه نماینده عالی دولت

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۳۵۹۸
مراسم تودیع ارتش یک نفره و معارفه نماینده عالی دولت
این سفر معاون سیاسی وزیر کشور به منظور شرکت در نشست شورای اداری استان و مراسم تکریم و معارفه استانداران جدید و سابق خراسان ‌جنوبی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، جمال عرف صبح امروز (شنبه) وارد بیرجند شد و در آغاز سفر خود به استان خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسوولان استان با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی، معاونان استانداری و جمعی از مدیران استان قرار گرفت. 

این سفر معاون سیاسی وزیر کشور به منظور شرکت در نشست شورای اداری استان و مراسم تکریم و معارفه استانداران جدید و سابق خراسان ‌جنوبی انجام شده است. 

بنابر اعلام روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی امروز و با حضور جمعیت محدود از مدیران استان به جهت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، مراسم تکریم و معارفه استانداران جدید و پیشین خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

در این مراسم از ۲۲ ماه فعالیت «محمد صادق معتمدیان» در خراسان جنوبی تقدیر می‌شود و «حمید ملانوری» که از چند روز پیش کارش را در این استان شروع کرده به عنوان استاندار جدید خراسان جنوبی، حکمش را از معاون سیاسی وزیر کشور دریافت می‌کند.

حمید ملانوری در جلسه روز یکشنبه (۱۱ آبان ماه) هیات دولت به ریاست رییس جمهوری، به عنوان هشتمین استاندار خراسان جنوبی انتخاب شد.

محمد صادق معتمدیان هم که از آذر ماه ۹۷ در استان خراسان جنوبی مسئولیت داشت، روز یکشنبه (۲۷ مهر ماه) در جلسه هیات وزیران به عنوان استاندار خراسان رضوی منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز