معاون استاندار مرکزی:

حفظ سلامت شهروندان مقدم بر هر مسأله ای است  / طرح محدودیت رفت و آمد در ساوه تصویب شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۹:۰۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۴۲۶۸
حفظ سلامت شهروندان مقدم بر هر مسأله ای است  / طرح محدودیت رفت و آمد در ساوه تصویب شد
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه از تصویب اعمال محدودیت رفت و آمد در نقاط پرتردد شهر در نشست قرارگاه پدافند زیستی با هدف کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش برنا از اراک  ، علی میرزایی در پایان نشست قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه به خبرنگاران، گفت: حفظ سلامت شهروندان مقدم بر هر مسأله ای است و ممنوعیت تردد نیز در همین راستا انجام خواهد شد.

وی همچنین مسدود کردن پیاده راه خیابان امام خمینی (ره) و محدودیت تردد در برخی معابر مرکزی شهر را از دیگر مصوبات جلسه امروز عنوان کرد و گفت: در گام نخست باید فعالیت های اقناعی و آگاه سازی شهروندان انجام شود و پس از آن با اعمال قانون و برخوردهای سختگیرانه در قبال متخلفین اقدام خواهد شد.

وی همچنین کاستن از تعداد مسافران تاکسی ها و همچنین رعایت فاصله میان مسافران اتوبوس های درون شهری با کمک سازمان حمل و نقل شهرداری را از دیگر فعالیت های در دستور کار برشمرد.

فرماندار ساوه گفت: پیاده راه را برای سهولت در تردد شهروندان بازگشایی کردیم ولی اکنون به محلی برای تجمع افراد شده که خطر اشاعه بیشتر ویروس کرونا را تشدید می کند، تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: هماهنگ با مصوبات ستاد پدافند زیستی استان مرکزی، فعالیت رسته های شغلی ۲، سه و چهار در سطح شهر ساوه نیز از ساعت ۱۸ هر روز ممنوع خواهد بود.

وی گفت: قرارگاه سلامت با عنوان سپهبد امیر جلیلوند نیز همگام با استان مرکزی در ساوه تشکیل می شود و مدیریت این تشکل با نیروی انتظامی است.

میرزایی با قدردانی از اصناف و مغازه داران ساوه در همراهی با مصوبات قرارگاه پدافند زیستی، گفت: در سطح شهرستان تیم های سلامت محله محور با استفاده از ظرفیت های امامان جماعت، هیات امنای مساجد، بسیج و مردم هر منطقه و نیز کمک هلال احمر و اداره صمت برای آگاه سازی شهروندان و رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل خواهد شد و این موضوع در دستور کار دانشکده علوم پزشکی قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز