پارسایی برای مدت چهار سال رئیس جدید هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۴۵۱۶
پارسایی برای مدت چهار سال رئیس جدید هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد شد
با حضور پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور ،علوی مدیر کل و اعضای مجمع ،انتخابات این هیات برگزار و مصطفی پارسایی با کسب 14 رای برای مدت چهار سال بعنوان رئیس جدید هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد،با حضور علیرضا پاکدل ریاست فدراسیون هندبال کشور، علوی مدیر کل و اعضای مجمع ، انتخابات هیات هندبال استان برگزار شد .

در این مجمع که امروز یکشنبه 18 آبانماه و به منظور انتخاب رئیس جدید این هیات در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد دو کاندید تصدی این هیات ،علی ضامن آویش و مصطفی پارسایی برای تصدی این هیات با هم رقابت کردند .

در این جلسه پس از شنیدن برنامه کاندید ها رای گیری انجام و در نهایت مصطفی پارسایی با کسب 14رای از مجموع 17 رای برای مدت چهار سال بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد . علی ضامن آویش هم سه رای کسب کرد.

رشد و توسعه همگانی هندبال در بین احاد مردم ،توسعه زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری ،استفاده از تجارب پیشکسوتان ،میزبانی مسابقات و اردوهای تیم ملی ،توجه به بحث استعدادیابی ،توسعه زیرساخت های رشته ساحلی هندبال در این استان از مهمترین برنامه پارسایی در این مجمع بود.
 
در مجمع انتخابات هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد دو کاندید دیگر تصدی این هیات ،اصغر نوروز نژاد محمد سادات غایب بودند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز