سهمیه ۴۰هزار واحدی آذربایجان‌شرقی از طرح اقدام ملی مسکن

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۶۱۲۷
سهمیه ۴۰هزار واحدی آذربایجان‌شرقی از طرح اقدام ملی مسکن
 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی سهمیه استان از طرح مسکن ملی را 40 هزار واحد عنوان کرد و گفت: بیش از 17 هزار واحد این سهمیه در شهر جدید سهند احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ابوالقاسم سلطانی اظهار کرد: 18 هزار و 200 واحد طرح اقدام ملی مسکن نیز سهمیه شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت (تبریز، مراغه، اهر، مرند) و 5000 واحد آن متعلق به شهرهایی با جمعیت کمتر از 100 هزار نفر جمعیت (شامل 60 شهر) است.

وی، از واگذاری 4000 واحد مسکن ملی به متقاضیان خبر داد و تشریح کرد: 54 هزار و 148 نفر در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، 26 هزار و 520 نفر واجد شرایط شناخته شده و هفت هزار و 168 نفر نیز تایید نهایی شدند.

وی ادامه داد: از 7168 نفر تایید نهایی شده، 3758 نفر، توانسته‌اند مبلغ 40 میلیون تومان را واریز کرده و 2540 نفر از آنان نیز می‌دانند که پروژه‌هایشان در چه مرحله‌ای است.

سلطانی، بزرگترین مشکل طرح مسکن ملی را کمبود زمین برای احداث آن داست و خاطرنشان کرد: برای طرح مذکور، 200 هکتار زمین مورد نیاز بود که تا الان بالغ بر 80 درصدآن تامین شده است.

وی افزود: به دلیل کمبود زمین، مجبور به افزایش سهمیه شهر جدید سهند در طرح مذکور شدیم که بر این اساس، برای جلوگیری از ایجاد حاشیه نشینی، فاز پنج را نیز اضافه کردیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز