معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی:

اسکان کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها یک وظیفه انسانی است

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۸۶۳۳
اسکان کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها یک وظیفه انسانی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ظرفیت گرمخانه‌ اراک ۱۵ تخت برای مردان و ۱۳ تخت برای زنان است که باید در اختیار افراد بی‌خانمان قرار گیرد و تعلل در این زمینه پذیرفتنی نیست.

به گزارش برنا از اراک، بهروز اکرمی  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی افزود: در اختیار قرار دادن گرمخانه اراک برای بی‌خانمان‌ها نیاز به مصوبه ندارد و در این راستا بهزیستی و سایر دستگاههای مسئول باید کمک دهند و بحث‌های بهداشتی و مراقبت‌های کرونایی نیز در آن مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه  نباید خدماتی که به راحتی امکان ارایه آن وجود دارد را سخت و پیچیده نشان داد، اظهار داشت: اسکان کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها یک وظیفه انسانی است و اگر این افراد در روزهای سرد به دلیل نداشتن سرپناه جان خود را از دست دهند، باید ر مقابل خداوند پاسخگو بود.

اکرمی تصریح کرد: تعیین تکلیف مشکلات تبصره ۲ ماده ۱۶ در خصوص معتادان متجاهر نیز امری ضروری است و در این راستا همه فرمانداران در شهرستان‌ها باید موارد را رصد و پیگیری کرده و موانع را رفع کنند.

وی عنوان کرد: تبصره ۲ ماده ۱۶ موضوعی است که ضوابط آن تعریف شده اما در عمل اقدام سازنده‌ای صورت نمی‌گیرد که نیاز است این بخش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

نظر شما