پرداخت سه میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۷:۰۶
کد خبر: ۱۰۸۸۷۱۱
پرداخت سه میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: سه میلیارد و 150 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان این اداره و اقشار نیازمند از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج،گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی یکی از برنامه‌های کمیته امداد، برای توانمندی مددجویان و حل مشکلات آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه سه میلیارد و 150میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج پرداخت‌شده است، افزود: این میزان تسهیلات به 620 نفر از مددجویان و افراد نیازمند پرداخت‌شده است.  

حیدری با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی پرداخت می‌شود، گفت: از میزان تسهیلات پرداخت‌شده به مددجویان در سال جاری 346 مورد بااعتبار یک میلیارد و 780 میلیون تومان از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بوده است.

وی تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی از محل بانک قرض‌الحسنه مهر را 229 مورد عنوان کرد و افزود: تسهیلات پرداخت‌شده در این بانک یک میلیارد و 145 میلیون تومان است.

حیدری اظهار کرد: از محل منابع بانک رسالت نیز 45 مورد تسهیلات بااعتبار 225 میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند کمیته امداد منطقه یک یاسوج در سال جاری پرداخت شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز