رسول خطیبی؛

مشکلات تیم فوتبال آلومینیوم رفع شده است

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۸:۰۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۸۹۲۵
مشکلات تیم فوتبال آلومینیوم رفع شده است
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با تعامل و همکاری اعضای هیئت مدیره این باشگاه، مشکلات تیم رفع شده و تمرکز سرمربی ، روی مباحث فنی تیم است .

 به گزارش برنا از اراک رسول خطیبی  در خصوص وضعیت فعلی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان داشت : پس از دیدار با تیم نساجی مازندران ، با کمبود بازیکن مواجه بودیم ، که با یاری خداوند و به واسطه همراهی و تعامل مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه ظرف چند روز ، بازیکنان مورد نظر تیم را جذب کردیم.

وی افزود: یک هفته پیش از شروع رقابت‌ها، قراردادها ثبت قانونی نشده بود و همچنین وضعیت لباس‌ها هم مشخص نبود که به همت و توانمندی اعضای هیئت مدیره تمامی مشکلات تیم رفع شد و امید است تیم فوتبال آلومینیوم اراک را که پس از ۱۸ سال تلاش بی وقفه به لیگ برتر راه یافته را به پیروزی برسانیم .

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: بازیکنان تیم باید آمادگی لازم را به لحاظ فنی، تاکتیکی و بدنی کسب کنند که از این رو سرمربی تیم تمام تلاش و تمرکز خود را بر روی مباحث فنی تیم گذاشته است .

خطیبی در خصوص امکان تعویق بازیها در هفته دوم لیگ برتر نیز بیان داشت : پس از مذاکره با مدیریت باشگاه عنوان شد که بازی های هفته جاری تیم برگزار می شود و در خصوص هر گونه تغییر در زمان برگزاری بازی ها اطلاع رسانی لازم انجام می شود .

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: جا دارد از زحمات و تلاشهای استاندار مرکزی و مسئولان استانی که حمایت های ویژه ای از نماینده فوتبال استان در لیگ برتر داشتند ، تقدیر کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز