کرونا ۱۳ کرمانشاهی دیگر را قربانی کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۹۶۸۶
کرونا ۱۳ کرمانشاهی دیگر را قربانی کرد
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، ۱۳ نفر بوده است.

به گزارش برنا؛ مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۳ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۷۱ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

او تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۳ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این تعداد مرگ و میرهای طی شبانه‌روز گذشته، مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک‌هزار و ۱۲۹ نفر رسیده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: هم‌اکنون یک‌هزار و ۶۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

محمدی  تعداد کل موارد بستری از ابتدای اپیدمی کرونا در استان را ۲۱ هزار و ۳۰۲ نفر اعلام کرد و گفت: طی شبانه روز گذشته ۶۷۰ نمونه آزمایش تشخیص کرونا انجام شده که ۳۱۳ مورد مثبت شده است.

نظر شما