راهکارهای توسعه گردشگری روستای آرند شهرستان چرام بررسی شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۰۸۷۰
راهکارهای توسعه گردشگری روستای آرند شهرستان چرام بررسی شد
با حضور مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی راهکارهای توسعه گردشگری در روستای آرند شهرستان چرام بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مجید صفایی در بازدید از روستای آرند با بیان اینکه توسعه گردشگری روستایی از برنامه های مهم این اداره کل است تصریح کرد: بافت تاریخی روستای آرند ظرفیت بالایی برای جذب و تو سعه گردشگری در ین منطقه است.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی های مناسب برای حمایت از  ایجاد واحد های بومگردی  توسط مردم بومی در این روستا صورت می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روستای آرند بهترین مکان برای سرمایه گذاری در حوزه طبیعت گردی است،اظهار کرد: هرگونه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری روستایی در این منطقه سود آور است.

صفایی بیان کرد: طبیعت بکر، چشمه سارهای فراوان، محصولات فراوان باغی مانند انار و وجود آثار باستانی متعدد از مهم ترین جاذبه های گردشگری در روستای آرند است.

روستای تاریخی آرند در هشت کیلومتری جنوب شرقی شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده و این روستا از زیباترین و تاریخی ترین روستاهای شهرستان چرام است.

این روستا بجا مانده از دوره صفوی و قبل از آن است که درسال 1382 توسط اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز