معاون بازرسی سازمان صمت استان قزوین:

بازرسی از عاملان توزیع گاز مایع تشدید می شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۹۱۴۵۳
بازرسی از عاملان توزیع گاز مایع تشدید می شود
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: بازرسی از عاملان توزیع گاز مایع در استان قزوین تشدید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کبیری در این باره اظهارداشت: با توجه به اخبار و گزارش‌های دریافتی مبنی بر کمبود گاز مایع در سطح استان و نظر به فرارسیدن فصل سرما و مشکلاتی در گازرسانی به مناطق صعب العبور، بازرسی از شرکت‌ها و عاملان توزیع در دستور کار بازرسان سازمان قرار گرفته است.

کبیری افزود: در این راستا برای شرکت پرسی ایران گاز مستند به نرخ مصوب ابلاغی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان، پرونده تخلف گرانفروشی بالغ بر یک میلیارد ریال تنظیم شده و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

وی اضافه کرد: نرخ مصوب فروش شرکت به عاملان توزیع برای سیلندر گاز ۱۱ کیلویی هفت هزار و ۱۶۰ تومان و نرخ فروش عاملان توزیع به مصرف کننده نهایی برای هر سیلندر گاز ۱۱ کیلویی مبلغ ۹ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین و اعلام شده است.

کبیری گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص گاز مایع شامل گرانفروشی، کم فروشی و عرضه نکردن را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز