استاندار مرکزی:

مردمی بودن رمز موفقیت بسیج است

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۱۵۴۴
مردمی بودن  رمز موفقیت بسیج است
استاندار مرکزی گفت: وجود تفکر بسیجی و انقلابی تحریم‌های ظالمانه دشمنان را خنثی و نقشه‌های شوم آنان بر علیه نظام اسلامی را نقش برآب کرد.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در نشست کار گروه بسیج سازندگی استان مرکزی افزود: دشمنان نظام اسلامی در سه سال گذشته سخت‌ترین تحریم‌ها را برعلیه ایران  اعمال کردند اما ملت فداکار ما با تفکر بسیجی مشکلات را پشت سر گذاشتند.
وی ادامه داد: نیروی مردمی بسیج یکی از معدود نهادهایی است که از بدو تولد در هر ماموریتی موفق و سربلند بوده و در هر شرایطی پشتیبان و حامی مردم و انقلاب بوده است.
استاندار مرکزی اظهار داشت: نیروی مردمی بسیج در جنگ تحمیلی، حمایت از محرومین و به خصوص در شرایط کرونا و مقابله با این ویروس منحوس عملکرد قابل قبولی داشته است.
آقازاده مردمی بودن را رمز موفقیت بسیج عنوان کرد و گفت: اقدامات سازنده و کارگشایی بسیج در حوزه‌های مختلف، این نهاد انقلابی را به یک الگوی بین‌المللی تبدیل کرده است.
وی تاکید کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت واگذاری طرح‌های عمرانی به بسیج سازندگی توجه ویژه داشته باشند چرا که امید و انگیزه حاکم در این نهاد انقلابی شتاب بخش طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز