مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی:

برگزاری جلسات مجازی انجمن‌های هنری و ادبی یکی از تجربه‌های موفق فرهنگی است

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۱۷۴۰
برگزاری جلسات مجازی انجمن‌های هنری و ادبی یکی از تجربه‌های موفق فرهنگی است
مدیرکل کانون  پرورش فکری آذربایجان شرقی از برگزاری ۴۰ جلسه مجازی انجمن‌های هنری و ادبی با حضور فعال نوجوانان خلاق و علاقه‌مند در شش ماهه اول سال 99 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب با برگزاری جلسات انجمن‌های هنری و ادبی ویژه نوجوانان به صورت مجازی را یکی از تجربه‌های موفق فرهنگی در سال 99 عنوان کرد و در عین حال افزود:حضور فعال و با نشاط نوجوانان خلاق و علاقه‌مند استان در جلسات این انجمن‌ها و تداوم برگزاری این جلسات نشان از موفقیت انجمن‌های هنری و ادبی در برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبان نوجوان است.

وی انجمن‌های شعر و داستان شهریار، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، عکاسی و سرود و انجمن قصه‌گوئی را از جمله انجمن‌های فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی دانست و بر تداوم منظم فعالیت‌های آن در شش ماهه دوم سال 99 نیز تاکید کرد.

مدیرکل کانون استان شناسائی استعدادهای هنری و ادبی، خلق آثار شاخص برای ارائه در فراخوان‌های ملی و بین‌المللی توسط نوجوانان، تمرین نقد و گفتگو، بهره‌مندی از تجارب اساتید شاخص کشوری که به عنوان میهمان در جلسات انجمن‌ها حضور دارند و ارائه محتوای جذاب در فضای مجازی را از جمله نتایج تشکیل و برگزاری انجمن‌های هنری و ادبی عنوان کرد.

گفتنی است پیش از شیوع ویروس کرونا، جلسات انجمن‌های مذکور به صورت حضوری برگزار می‌شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز