رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد:

کمک هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی خیران به حوزه سلامت استان مرکزی

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۸:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۳۳۸۷
کمک هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی خیران به حوزه سلامت
 استان مرکزی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خیران استان مرکزی به منظور رفع نیازهای درمانی استان در دوران شیوع ویروس کرونا، امسال هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بخش سلامت کمک کردند.

به گزارش برنا از اراک، دکتر محمد جمالیان در جمع خبرنگاران افزود: خیران حوزه سلامت نقش بسیار مهمی در تامین و ارتقای سطح سلامت در جامعه به خصوص در این روزهای پر فراز و نشیب کرونایی ایفا کنند.

وی با یادآوری  کمک ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی شورای خیران سلامت شهرستان دلیجان اظهار داشت: تهیه و اهدای ۶۰ هزار دستکش لاتکس، یک هزار ۵۰۰ عدد ماسک ان ۹۵، پنج هزار ماسک سه لایه و ساخت یک باب ساختمان ۷۰ متر مربعی و راه اندازی و نصب دستگاه اکسیژن ساز، از جمله مهمترین اقدامات خیران در این شهرستان است که بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تهیه ۲۰ هزار عدد ماسک سه لایه و یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال  از فعالیتهای شورای خیران سلامت شهرستان محلات است

دکتر جمالیان  از کمک ۷۰ میلیون ریالی شورای سلامت شهرستان تفرش خبر داد و افزود: خرید ۸۰۰ عدد ماسک و مقدار قابل توجهی دستکش لاتکس ازدیگر  کمک‌های خیران این شهرستان است.

وی گفت: مجمع خیرین سلامت استان نیز اقلام و تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی از جمله پنج دستگاه تلویزیون ۳۲ اینچ و  به همین تعداد یخچال برای بیمارستان امیرکبیر اراک تهیه کرده است.

وی اضافه کرد: مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک نیز  مبالغ قابل توجهی برای تهیه پنج تخت آی سی یو، یک دستگاه لارنگوسکوپ، ۲ دستگاه ویبراتور قفسه سینه و اجرای طرح هواساز فاز یک بیمارستان و نیز توسعه بنای اتاق اکسیژن ساز این مرکز درمانی کمک کردند.

وی اظهار داشت: از ابتدای شیوع این بیماری و با توجه به اینکه استان مرکزی دومین استان درگیر با کرونا بوده است خیران این حوزه به موقع و همیشه در کنار مجموعه علوم پزشکی بوده و کمکهای قابل توجهی ارائه کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز