پیام وزیر امور خارجه ظریف در پی درگذشت حجت الاسلام شهیدی

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۹۵۵۳۲
پیام وزیر امور خارجه ظریف در پی درگذشت حجت الاسلام شهیدی
وزیر امور خارجه نوشت: ارتحال حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون سابق رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین معاون پیشین کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه موجب تاثر و تالم بسیار اینجانب و همکارانم در وزارت امور خارجه گردید.

به گزارش برنا، متن پیام وزیر امور خارجه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون سابق رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین معاون پیشین کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه موجب تاثر و تالم بسیار اینجانب و همکارانم در وزارت امور خارجه گردید.

سوابق و خدمات درخشان آن روحانی وارسته، خلیق و پرتلاش در عرصه های مختلف در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تلاش های خستگی ناپذیر ایشان در دوره خدمت به خانواده عزیز و مکرم شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی از خصلتهای بارز آن عزیز سفر کرده است که به یادگار و ماندگار باقی خواهد ماند.

اینجانب مصیبت فقدان آن روحانی با اخلاص و دلسوز را به بیت مکرم و ارجمند شهیدی محلاتی و بستگان محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم و برای ایشان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

از خداوند منان مسئلت دارم روح بلند و ملکوتی آن سلاله سادات و روحانی جلیل القدر در بارگاه قدسی با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) محشور و همجوار باشد.

نظر شما