امروز رخ داد؛

تبریک مدیر کل ورزش به نمایندگان مجلس استان به مناسبت دهم آذرماه روز بزرگداشت مجلس

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۶۱۸۱
حسن عزیزی طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت اله مدرس، روز بزرگداشت مجلس را خدمت مجمع نمایندگان استان، در مجلس شورای اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،حسن عزیزی طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت اله مدرس، روز بزرگداشت مجلس را خدمت مجمع نمایندگان استان، در مجلس شورای اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

 متن پیام بدین شرح است.

مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با احترام، بلاتردید مجلس؛ خانه ی مردم و امید دل های جوانان، مظهر مردم سالاری دینی و ویترین نظام اسلامی،ریل گذار حرکت دولت و تحقق دهه ی عدالت و پیشرفت در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب، ابلاغی مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین جهان است.

بدین وسیله با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت اله سید حسن مدرس، فرا رسیدن دهم آذرماه روز بزرگداشت مجلس شورای اسلامی را صمیمانه به شما نمایندگان معزز استان، آقایان خسروی، نصیرایی، اسحاقی و نخعی و همکاران محترمتان تبریک و تهنیت می گویم.

امید آنکه به فضل الهی، شاهد ثبت و ضبط کارنامه ای موفق و کامیاب از عملکرد مجلس یازدهم که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب« یکی از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس دوران انقلاب است» برای همیشه در یاد و خاطره ی مردم قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم فرهیخته و ولایت مدار خراسان جنوبی ثبت و ضبط شود.

عزت و توفیقات شما را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

حسن عزیزی _ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز