مردم در ۹ دی توطئه و فتنه‌ای بزرگ را خنثی کردند

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۰۳۶۷۶
مردم در ۹ دی توطئه و فتنه‌ای بزرگ را خنثی کردند
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم با هوشیاری در 9 دی توطئه و فتنه‌ای بزرگ را خنثی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست هماهنگی برگزاری دهه بصیرت با بیان اینکه 9 دی روز آگاهی مردم در روزگار فتنه بود اظهار کرد: این روز الهی و خدایی را به امت اسلام و مردم ایران و استان تبریک می‌گوییم.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: مردم در این روز آگاهی و بصیرت خود را در این صحنه دشوار نشان دادند دشمن تلاش کرد آتشی را شعله‌ور کند تا بنیان انقلاب و وحدت مردم در هم شکسته شود توطئه سنگین و کمرشکن بود اما نفس قدسی رهبری و هوشیاری مردم آن را خنثی کرد. 

وی با بیان این که گرامیداشت این ایام مهم است تا مردم بدانند که دشمن از اندک فرصت برای ضربه زدن به ملت استفاده می‌کند افزود: به یک موضوع داخلی و  انتخاباتی که مربوط به نظام است ورود پیدا می‌کنند تا نظام را به چالش بکشاند و تبدیل به نقطه ضعف کنند اما ۹ دی آن را خنثی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان این که دشمن هر راهی را برای ضربه زدن به نظام در پیش می‌گیرد افزود: در موضوع انتخابات و فتنه شکست خوردند اما امروز وقتی در صحنه‌ها شکست می‌خورند دست به ترور می‌زنند و شخصیتی مثل سردار سلیمانی را به شهادت می‌رسانند.

وی گفت: در حوزه رسانه‌ نتوانستند مردم را در مقابل انقلاب قرار دهند فکر کردند با کشتن حاج قاسم سلیمانی پایه مقاومت را قطع می‌کنند اما نمی‌دانند وقتی خون شهید به زمین ریخته می‌شود پایه انقلاب استوارتر و نظام شکوفا می‌شود. 

حسینی گفت: مردم با شهادت سردار سلیمانی در سراسر کشور به خیابان ریختند که دشمن دچار وحشت شد و یک حادثه تاریخی در جهان اتفاق افتاد و دشمن همان لحظه فهمید که اشتباه کرده و دچار وحشت شد.

وی ادامه داد: بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا دچار ضربه‌های زیادی شد که  حمله به عین‌الاسد هیبت آن‌ها را در هم شکست و این اقدام در سطح جهانی تقابلی آشکار بود که اعلام شد پایگاه شما مورد هدف قرار می‌گیرد.

امام جمعه یاسوج افزود: این خون برکات زیادی داشت و ریشه دین را قوی‌تر کرد و درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کرد.

وی گفت: دشمن باز هم دست به ترور می‌زند چرا که فشارهای کمرشکن و توطئه‌های آن‌ها عملی نشد که نشان قدرت کشور ماست و اگر ما نظام ضعیفی بودیم آمریکا این اندازه برای زدن ایران هزینه نمی‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: این اقتداری است که به برکت انقلاب ایجاد شده باید قدر این‌ها را بدانیم عده‌ای حرف‌هایی می زنند ملتی که وارد میدان مبارزه شده باید سختی و رنج را تحمل کند.

حسینی یادآور شد: بر خلاف گذشته که مرتب تحقیر شده استکبار در حوزه فرهنگی و سیاسی بودیم و آمریکا هر اراده‌ای می‌کرد در این کشور اتفاق می‌افتاد و ملت و شاه یک کشور هیچ گونه اراده‌ای از خود نداشتند اما اکنون در ابعاد مختلف در دنیا حرف برای گفتن داریم که به برکت خون شهیدان است. 

وی در خصوص برگزاری برنامه‌های هفته بصیرت و روز 9 دی و سایر مناسبت‌ها گفت: هر چند شرایط کرونایی اجازه تجمع نمی‌دهد اگر ستاد کرونا دستور داد تجمع محدودی خواهیم داشت در غیر این صورت باید یوم‌الله ۹ دی در فضای مجازی با قدرت تبیین شود در مساجد و از تریبون‌های نماز جمعه به آن پرداخته شود و در صورت امکان ادارات هم برنامه‌هایی با رعایت دستورات بهداشتی برگزار کنند.

 

نظر شما