کلانتری استاندار بیان کرد:

اعلام محدودیت های نهایی برای شب یلدا در استان

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۷:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۶۱۰۸
اعلام محدودیت های نهایی برای شب یلدا در استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:محدودیت های نهایی برای شب یلدا در استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ستاد کرونا با تبریک رتبه برتر سپاه فتح در طرح شهید سلیمانی گفت: ما باید  در عرصه و میدان  نتایج این آمار را مشاهده کنیم.

وی با بیان اینکه  باید با همراهی مردم، اصناف و مردموضعیت تغییر و همه گروه های شغلی فعالیت کنند، گفت: در کل کشور از امروز و فردا فعالیت اصناف به جزء گروه یک تعطیل می شود و تردد از ساعت ۲۰ در‌کل استان اعمال خواهد شد این محدودیت در روز شنبه و یکشنبه است.

استاندار با بیان اینکه شب یلدا در کنار هم نباشیم تا سال های آینده در کنار هم باشیم، گفت: استخدام ۱۰۰ هزار نفر در سراسر کشور و به تبع استان  با رعایت پروتکل ها مد نظر علوم پزشکی باشد.

نماینده ارشد دولت در استان با اشاره به نشست مسئولان استانی با مسئولان وزارت بهداشت، گفت: توجه خاصی به استان شده است و ۱۹۵ میلیارد تومان با تدابیر رهبر انقلاب و مسئولان در اختیار علوم پزشکی قرار گرفت.

کلانتری  با اشاره به  کمک نقدی پرستاران اشاره کرد و گفت: به دنبال تجهیز بیمارستان و بهره برداری از بیمارستان نرگسی گچساران هستیم و  بیمارستان بهمئی را تا پایان سال درصددیم به نقطه ای برسد تا مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: حدود ۱۵ درصد میانگین بهبودی ها از میانگین کشوری بیشتر است، اگر روزی تا ۷۰ درصد نمونه ها مثبت بود و امروز به جایی رسیدم که تعداد نمونه ها به زیر ۲۵ درصد رسیده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با توضیح اینکه وقتی اصناف تعطیل می شود مجبوریم  در غیر اینصورت باید جنازه های مردم را مشاهده کنیم، گفت:اگر یک هفته تعدا بستر ی و فوتی برابر و کم شد به شرایط ثبات رسیدیم، از طرفی باید تلاش کرد رعایت پروتکل ها به ۹۵ درصد برسد

نماینده ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنیاد مسکن نیروها را تقسیم کند و به مناطقی که تجمع بیشتر باشد انتقال داده شود و از طرفی پیگیری دستگاه های اداری در شهرستان تازه تاسیس مارگون هستیم.

کلانتری با آرزوی  قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان اسیا گفت: درصورت قهرمانی برای تجمعات در شرایط کرونا تدابیر لازم دیده شود، در بیمارستان شهید جلیل برای پیک سرما آمادگی و آموزش های لازم را داشته باشیم و تجهیزات و امکانات برای آن بیمارستان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز