اولین سالن "مینی‌گلف" در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۶۵۶۱
اولین سالن مینی‌گلف در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود
رئیس هیات گلف استان خبر داد و گفت:اولین سالن مینی گلف استان کهگیلویه و بویراحمد در یکی از سالنهای استادیوم 15هزار نفری شهر یاسوج در حال احداث و ساخت می باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه دلباز جو رئیس دفتر فنی و مهندسی ،محمودی رئیس هیات گلف استان ونصیریان ناظر طرحهای عمرانی از روند احداث اولین سالن مینی گلف استان در مجموعه استادیوم 15هزار نفری شهدای دولت آباد بازدید و خواستار تسریع در روند ساخت زمین مینی گلف استان شد .
 
ظهراب محمودی ،رئیس هیات گلف استان کهگیلویه وبویراحمد در این بازدید ضمن تشکر از حمایت ها و پیگیریهای علوی مدیر کل ،عزیزی رئیس فدراسیون گلف کشور اظهارداشت:اولین سالن مینی گلف استان در زمینی به مساحت 500 متر مربع در یکی از سالنهای استادیوم 15هزار نفری شهر یاسوج در حال احداث و ساخت می باشد.
 
محمودی ،رئیس هیات گلف استان از احداث پنج زمین استاندارد مینی گلف در این مجموعه خبر و بیان داشت :زمین های احداثی طبق نقشه روز و با هماهنگی فدراسیون گلف کشوردر حال ساخت می باشد.
 
رئیس هیات گلف کهگیلویه وبویراحمد احداث این زمین ها را گامی مهم در رشد و ارتقای رشته نو پا گلف در استان عنوان و ادامه داد:کار احداث این پنج زمین گلف از آذرماه سال جاری شروع شده و انشالله در دیماه امسال با حضور مسئولین فدراسیون گلف و مسئولین ارشد استانی افتتاح و تحویل جامعه ورزش گلف خواهد شد .
 
محمودی ،از خرید 10 ست وسایل این رشته خبر و از علاقمندان به رشته گلف در استان خواست جهت ثبت نام وکسب اطلاع بیشتر به روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مراجعه کنند.
 
رئیس هیات گلف استان برگزاری کلاسهای توجیهی ،داوری ،مربیگری و دانش افزایی را یکی از برنامه های مهم کاری این هیات در سال جاری ذکر وخواستار حمایت بیشتر مسئولین فدراسیون گلف از این رشته در استان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز