ترافیک عادی و روان در سومین روز زمستان

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۷:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۸۱۸۸
ترافیک عادی و روان در سومین روز زمستان
آمد و شد خودرو‌ها با توجه به ادامه محدودیت‌های تردد کرونایی در جاده‌های مازندران عادی و روان است.

به گزارش برنا؛ سرهنگ قدمی، رئیس پلیس راه مازندران، گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی افزود: بارندگی یا لغزندگی در جاده‌ها نداریم اما با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی از تردد خودرو‌های با پلاک غیربومی در جاده‌های ارتباطی استان جلوگیری می‌شود.

او بر ادامه اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی در جاده‌های استان تاکید کرد و گفت: ۳۹ هزار و ۷۰۰ خودرو از ابتدای آذر تاکنون از مبادی ورودی استان بازگشت داده شدند.   

سرهنگ قدمی افزود: در این مدت  ۸ هزار و ۲۰۰ هزار خودرو نیز جریمه ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان شدند.

رئیس پلیس راه مازندران درباره احتمال بارش بوران و ریزش سنگ از کوه در راه‌های کوهستانی استان در آخر هفته هشدار داد و از مسافران خواست از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و استعلام وضعیت جوی و وضعیت راه‌ها برای رانندگان لازم و ضروری است.

او افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر، مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز