رئیس کمیسیون تشکل‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی:

فعالیت ۱۷ تشکل اقتصادی در استان مرکزی

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۸۳۶۱
رئیس کمیسیون تشکل‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی گفت: ۱۷ تشکل اقتصادی در حوزه‌های مختلف در این استان فعالیت می‌کنند که این تعداد تا پایان سال جاری به ۲۰ مورد می‌رسد.

به گزارش برنا از اراک، حمیدرضا مهدی‌نیا  در حاشیه آئین راه‌اندازی میز اقتصادی تشکل‌های غیر دولتی اتاق بازرگانی استان مرکزی در جمع خبرنگاران افزود: راه‌اندازی، توانمندسازی و حمایت از تشکل‌های اقتصادی مهمترین وظیفه این نهاد است.


وی ادامه داد: با راه‌اندازی میز اقتصادی در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، تجارت و خدمات، تمامی فعالیت‌های اقتصادی به آنها واگذار می‌شود و اتاق بازرگانی نیز در این مسیر برای تشکل‌ها بسترسازی می‌کند.


رئیس کمیسیون تشکل‌های اقتصادی اتاق بازرگانی استان مرکزی اظهار داشت: تخصیص اعتبارات مورد نیاز، بازاریابی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های مرتبط از دیگر برنامه‌های اتاق بازرگانی استان مرکزی در میز تشکل‌های غیر دولتی است.


مهدی‌نیا بیان کرد: بدون شک فعالان اقتصادی با ایجاد این تشکل‌ها در قالب انجمن می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با هماهنگی اتاق بازرگانی در سطح کشوری پیگیری و حل کنند.


وی اضافه کرد: پیگیری مصوبات، طرح و بررسی موضوعات، بررسی و پایش مشکلات و موانع تولید، افزایش تعامل هر چه بیشتر بخش خصوصی با نهادهای دولتی، بهبود شناسایی چالش‌های فضای کسب و کار از دیگر برنامه‌های اتاق بازرگانی استان مرکزی در حمایت از تشکل‌های اقتصادی است‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز