استاندار خراسان جنوبی:

منطقه ویژه اقتصادی اولین چراغ مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی را روشن کرد

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۵:۴۴
کد خبر: ۱۱۰۹۲۴۸
منطقه ویژه اقتصادی اولین چراغ مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی را روشن کرد
منطقه ویژه اقتصادی استان در قالب اولین مسئولیت اجتماعی، حمایت خود از نجمه خدمتی را اعلام کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،  باپیگیری های استاندار خراسان جنوبی، منطقه ویژه اقتصادی استان در قالب اولین مسئولیت اجتماعی، حمایت خود از نجمه خدمتی را اعلام کرد.
 ملانوری در حاشیه مراسم بازدید از منطقه ویژه اقتصادی استان ، ضمن قدردانی از تلاش های بخش خصوصی در راستای توسعه استان خاطرنشان کرد: بخش خصوصی باید به ازای ذخایر، انفال و منابعی که از استان در اختیار می گیرد، وظایفی را در قالب مسئولیت های اجتماعی انجام دهد.
وی ادامه داد: موضوع حمایت از ورزشکاران، تیم های ورزشی و کمک به توانمندی بخش هایی از جامعه، از جمله اقداماتی است که در قالب مسئولیت اجتماعی باید انجام شود.
استاندار تأکید کرد: ما ضمن این که کمک می کنیم تا سرمایه گذاران بتوانند فعالیت های بیشتری داشته باشند از آن ها می خواهیم در قالب مسئولیت های اجتماعی خود، به موضوعات مختلف استان کمک کنند.
ملانوری افزود: در همین راستا طی رایزنی هایی که با رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان شد، از ایشان خواستیم که حمایت و اسپانسری نجمه خدمتی، بانوی ملی پوش استان را بپذیرند.
وی متذکر شد: نجمه خدمتی با زحمات فراوان خود و خانواده اش، توانسته اولین سهمیه المپیک کشور را کسب نماید.
به گفته وی؛ حمایت از این بانوی ورزشکار، خدمت به استان است.
استاندار اظهار داشت: این مایه افتخار ماست که این جوان ورزشکار ما با اقتدار در صحنه های بین المللی حاضر شود و بگوید فرزند خراسان جنوبی است.
ملانوری افزود: حمایت ما از او، نشان دهنده این است که استان به مفاخرش اهمیت می دهد و انها را تکریم می کند.
وی با اشاره به این که خیلی از استان ها باشگاه های ورزشی معروفی دارند که توسط بخش خصوصی حمایت می شوند، گفت: اگر قرار است حوزه ای مورد حمایت قرار بگیرد، قطعاً جوانان موفق استان هستند که در زمینه های مختلف از جمله میادین ورزش فعالیت می کنند.
به گفته وی؛ از آن جایی که جوانان، از این گونه افراد الگوبرداری می کنند، لذا حمایت و طرفداری از آنان به نفع استان می باشد.
شایان ذکر است:در این مراسم، منطقه ویژه اقتصادی استان، در قالب اولین مسئولیت اجتماعی، حمایت خود را با امضای تفاهم نامه ای از نجمه خدمتی به عنوان بانوی تیرانداز ملی پوش استان و اولین کسی که سهمیه المپیک کشور را دریافت کرد، اعلام نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز