در ادامه رقابت های لیگ برتر:

بسکتبالیست های شهرداری مقابل نماینده خوزستان به برتری رسیدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۰۹۳۷۹
بسکتبالیست های شهرداری مقابل نماینده خوزستان به برتری رسیدند
تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر مقابل نماینده خوزستان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین; هفته ششم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی امروز پیگیری شد که تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین لحظاتی قبل موفق شد تیم خانه بسکتبال خوزستان را از پیش رو بردارد . 

نماینده استان در این دیدار که در سالن فدراسیون بسکتبال به میزبانی تهران برگزار شد ، با نتیجه92 -65  مقابل حریف خوزستانی خود صاحب پیروزی شد.

شاگردان محمد رضا اسلامی در این دیدار در مجموع کوارترهای اول و دوم موفق شدند با نتایج 21 - 19 و 30 - 13 دست پر از نیمه نخست خارج شوند تا نتیجه نهایی این نیمه را با برتری 51 - 32 به سود خود به پایان برسانند.

تیم بسکتبال شهرداری کواتر سوم را هم خوب آغاز کرد و با پرتاب های سه امتیازی بازیکنانش ، در این کوارتر با نتیجه 28 - 17 پیروز شد.

در کوارتر چهارم بسکتبالیست های شهرداری که اختلاف سی امتیازی با خانه بسکتبال خوزستان ایجاد کرده بودند ، خیلی به آب و آتش نزدند و این کوارتر را با نتیجه نزدیک 16 - 13 واگذار کردند.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین با برتری مقابل نماینده خوزستان ضمن کسب چهارمین برد خود در این فصل در جدول رده بندی گروه الف لیگ برتر 10 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده دوم ایستاد.

 

نظر شما