رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۷ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۱:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۰۵۲۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۷ دی ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کووید19 در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 86 بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد 20 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. خوشبختانه در ٢٤ ساعت گذشته مورد فوتی بدلیل کرونا در استان وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 20864 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از  222 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج که شامل تست های pcr و سریع بودند حدود 20 درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه و گچساران می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:   خوشبختانه با کاهش نسبی شمار مبتلایان، بیماران بستری در بیمارستان ها و بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه مواجه هستیم که امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و اصناف  این روند ادامه داشته باشد. لذا از مردم شریف استان تقاضا میکنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی ، رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در تجمعات و پرهیز از مکان های پرخطر را رعایت نمایند تا انشاالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ ومیر در ایر کرونا برسیم.

وی اذعان داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مداوم دست ها و عدم حضور در مکان های شلوغ و پر تردد را هرگز فراموش نکنید و از میزان رعایت خود نکاهید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز