ناخن‌های ۶۶ ساله این مرد!+ عکس

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۱۳۰۱
ناخن‌های ۶۶ ساله این مرد!+ عکس
مرد هندی رکورددار گینس ناخن های دست چپش را از سن 16 تا 82 سالگی به مدت 66 سال کوتاه نکرد و اینک قرار است ناخن های دو متریش در موزه نگهداری شود.

به گزارش برنا؛ مرد هندی به نام "شریدهار چیلال" 82 ساله از کشور هندوستان توانست رکوردی عجیب به نام خود ثبت کند که سال های سال برای آن زحمت کشید.این مرد 82 ساله هندی از سال 1952 که تنها 16 سال سن داشت،تصمیم گرفت که دیگر ناخن های دست چپش را کوتاه نکند.

اینک پس از گذشت 66 سال وی دارای طویل ترین ناخن با طول 2 متر می باشد که در کتاب گینس رکورددار است.اما نکته جالبی که می توان در مورد این مرد 82 ساله گفت،این است که وی روز گذشته ناخن هایی که به مدت 66 سال کوتاه نکرده بود را با استفاده از سنگ فلز برش دهد و از این جالب تر،آن است که ناخن های وی در موزه نگهداری خواهند شد.

ناخن های این مرد 82 ساله در نیویورک کوتاه و نگهداری می شوند که ناخن های وی اینک به عنوان طویل ترین ناخن در جهان می باشد که برای اولین بار در سال 2014 رکورددار فردی که دارای طویل ترین ناخن ها در یک دست می باشد،شد.

شاید گفتن اینکه یک فرد به مدت 66 سال ناخن هایش را کوتاه نکرده است،جمله ایی ساده و در عین حال کوتاه باشد و اما از زبان شریدهار کاری بسیار پر درد و رنج می باشد که سال های سال از خوابیدن وی بر روی پهلو سمت راست خودداری کرده است و علیرغم عدم موافقت پدر و مادرش هدفش را دنبال کرد و پس از 66 سال توانست طویل ترین ناخن ها را داشته باشد.

شریدهار چیلال در مورد کاری که سال های زیادی برای آن وقت گذاشته بود،این چنین گفت:"تصمیمی که من در 16 سالگی ام گرفتم،تصمیم بسیار دشواری علیرغم مخالفت های خانواده ام و اطرافیانم بود،اما زمانیکه متوجه شدم از ناخن های من در موزه ایی واقع در نیویورک نگهداری خواهند کرد به کار خودم ایمان آوردم و خستگی این چند ساله من از بین رفت".

این مطلب جهت سرگرمی مخاطب خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بار گذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز