آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۸ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۱۳۰۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۸ دی ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگانبه کووید19 کهگیلویه و بویراحمد به 397 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 71 بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد 21 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 20918 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از  404 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج که شامل تست های pcr و سریع بودند حدود 40 درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، لنده ،بهمئی  و دنا می باشند.با توجه به روند افزایشی موارد مبتلا در شهرستان لنده بنظر می رسد در طی روزهای آینده به وضعیت نارنجی و حتی قرمز برسد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:  آمار مبتلایان امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش چشمگیری داشته که نشان از کاهش میزان رعایت دستورالعمل ها و عادی انگاری بیماری توسط  بعضی از مردم طی روزهای گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: ادارات، بانک ها، صنوف و بیمارستانها و موسسات پزشکی باید دقت بیشتری در پروتکل های بهداشتی داشته باشند زیرا پرتجمع ترین مکان ها طی روزهای اخیر بوده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز