پیام مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در گرامیداشت حماسه ۹ دی؛

عبرت‌های ۸۸ ضامن خنثی‌سازی فتنه‌های آینده است

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۹:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۱۵۳۰
عبرت‌های ۸۸ ضامن خنثی‌سازی فتنه‌های آینده است
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد حماسه 9 دی را نمایش بصیرت وهوشمندی ایرانیان دانست و تأکید کرد: عبرت‌های فتنه 88 ضامن خنثی‌سازی فتنه‌های آینده و ناکامی دشمن در دستیابی به اهداف شیطانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی تصریح کرد: این حماسه بزرگ معنادار بساط فتنه خطرناک پس از انتخابات سال 88 و هتاکان به عاشورای حسینی را در هم پیچید و بصیرت و هوشمندی مثال‌زدنی ایرانیان را به رخ جهانیان کشاند.

متن پیام سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به شرح ذیل است .
بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی ماه سال 1388 و حضور عاشورایی، فراگیر و تاریخ‌ساز مردم ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه دفاع از انقلاب ارزش‌های دینی و ولایت فقیه در برابر فتنه‌گران آمریکایی را گرامی می‌داریم. حماسه بزرگ و معناداری که بساط فتنه خطرناک پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری و هتاکان به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در عاشورای حسینی را در هم پیچید و بصیرت و هوشمندی مثال‌زدنی ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند
۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ مردم ایران اسلامی چنان عظمتی از خود نشان دادند که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یکدلی، انسجام، وحدت و همدلی و استقلال ملت شریف ایران خیره ماندند، بار دیگر به دشمنان ثابت شد که مردم ایران اسلامی تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و دست از پیروی از ولایت فقیه بر نمی‌دارند؛ در واقع روز ۹ دی، روز تجدید بیعت ملت ایران اسلامی با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و رهبری است.
خروش ملت ولایی، هوشیار، بصیر و متحد ایران اسلامی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در ۹ دی ۱۳۸۸ در برابر فتنه‌های مستکبران و عناصر کینه توز، فرصت‌هایی نو برای ایران اسلامی به همراه داشت.
یوم‌الله ۹ دی یکی از الطاف خداوند متعال به ملت شریف و فهیم ایران اسلامی است و هرگز مردم شریف، شهیدپرور و متعهد ایران از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، دست بر نمی‌دارند و با انسجام و اتحاد و همچنین تاسی به مقتدایشان خواستار بالندگی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به ویژه سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" و شهید "محسن فخری زاده" دانشمند هسته‌ای دفاعی و گرامیداشت حماسه به یادماندنی یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام می‌دارد که جامعه بزرگ ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با تبعیت محض از نائب امام عصر مقام عظمای ولایت، پرصلابت و پرقدرت و با روحیه جهادی و انقلابی و همچنین حفظ ارزش‌ها و آرمانهای امام راحل و خدمت رسانی به مردم لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.
 
سید محمد تقی علوی
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد

 

نظر شما