۵ نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری رفع شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۷:۵۸
کد خبر: ۱۱۱۲۲۹۱
۵ نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری رفع شد
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با آغاز فصل سرما و یخبندان پنج نقطه پرحادثه جاده ای در محورهای دارای ترافیک بالا شهرستان شهرکرد و لردگان با اعتبارات داخلی رفع و آشکارسازی شد .

به گزارش برنا؛ حامد ایرج‌پور، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از شناسایی ۱۸ نقطه پر حادثه در محورهای ارتباطی استان در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: با بررسی و شناسایی این تعداد نقطه حادثه‌خیز،  مجموع نقاط پرخطر در استان به ۶۷ مورد افزایش یافته است.

او نگهداری و ارتقای ایمنی راه‌ها را یکی از مهمترین وظایف اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد و تصریح کرد:  شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز در اولویت‌ برنامه‌ها این اداره  قرار دارد.

به گفته او، در مجموع حدود ۴۹ نقطه پرخطر و پر تصادف در استان شناسایی شده  که تمامی این نقاط آشکارسازی شده است و  هفت نقطه نیز  در دست اجرا است که تا پایان دولت تکمیل خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به آشکارسازی و انجام الزامات ایمنی در همه نقاط پرحادثه استان در دولت دوازدهم، گفت:شهرستان لردگان با داشتن ۹۹۳ کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی یک چهارم راه‌های استان را در اختیار دارد که رفع نقاط حادثه خیز این منطقه در دستور کار جدی دولت قرار دارد.

ایرج‌پور، با بیان اینکه محور شهرکرد به اصفهان و شهرکرد به بروجن به لردگان به عنوان پرترددترین محورهای استان محسوب می‌شود،‌ افزود: استان اصفهان از هفت مسیر اصلی با چهارمحال و بختیاری مرتبط است که پرترافیک‌ترین آن تونل‌های رخ است.

او، از تایید سه طرح راهداری در ردیف طرح‌های جهش تولید این استان در سال جاری خبر داد و گفت: سه طرح پیشنهاد داده شده از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در ردیف طرح‌های جهش تولید از جمله محور شهرکیان به طاقانک با اعتباری افزون بر ۳۶ میلیارد تومان از جمله طرح‌های جهش تولید این اداره‌کل است که از اولویت بالایی از نظر کاهش تصادفات برخودار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز